Lada 2107 je kljub priletnosti še vedno najbolj množičen avtomobil na ruskih cestah, saj je še vedno voznih skoraj poldrugi milijon.
Ruski avtomobilski trg je zaradi dolgoletne zaprtosti in prevlade domačih proizvajalcev v času Sovjetske zveze še vedno zaznamovan z avtomobili takratnega časa. Po podatkih agencije Autostat je namreč najbolj množični avtomobil v Rusiji Lada 2107, ki so jo začeli izdelovati daljnega leta 1982. Kljub časovni oddaljenosti je še vedno registriranih 1,47 milijona primerkov v limuzinski in kombijevski izvedbi.
Na prestolu ruskega trga rabljenih avtomobilov je Lada 2107 že devet mesecev zapored. Po podatkih agencije Autosta je letos lastnika zamenjalo okoli že 113.500 teh avtomobilov, samo v oktobru pa 14.300, kar mu je omogočilo ohraniti naslov prodajne uspešnice. Med prvimi tremi oktobra sta bila tudi korejska modela - Kia Rio (12.200 vozil) in Hyundai Solaris (11.800).
Sledi kombilimuzina Lada 2114 (bolj znana kot Samara) z rezultatom 11.600 primerkov. Med prvih pet je tudi "zahodnjaški" Ford Focus z 11.000 vozili. Poleg teh petih vodilnih je mesečni prag 10.000 vozil v oktobru uspelo prestopiti samo še legendarni Ladi Nivi.
Povprečna starost avtomobilov Lada je v Rusiji presegla 16 let. Več kot 30 odstotkov avtomobilov je bilo v Avtovazu izdelanih pred več kot 20 leti (4,4 milijona enot). Zanimivo je, da je bil približno vsak osmi avtomobil (1,8 milijona enot) izdelan že v času Sovjetske zveze, torej do leta 1992.