Avtovaz oznanja začetek testnega cikla Lade e-Largus, ki naj bi s polno baterijo prevozila vsaj 400 kilometrov.
Tik pred začetkom novega leta so v ruskem Iževsku predstavili prototip električnega vozila Lada e-Largus, ki ga bodo izdelovali v potniški in dostavni izvedbi. Prototipna vozila so s tem začela cikel cestnih in laboratorijskih testov. Za pogon bo skrbel sinhroni elektromotor s trajnim magnetom, ki razvije 110 kilovatov, litij-ionske baterije pa so razporejene v motornem prostoru in v predelu, kjer je bil včasih rezervoar za gorivo. S tem znižajo težišče za stabilizacijo vozila in v celoti ohranijo uporabno notranjost in 560-litrsko prostornino prtljažnika.
Instrumentna plošča e-Largusa ima digitalno kombinacijo za nadzor vseh sistemov električnega vozila, nivoja napolnjenosti in dosega, ki znaša najmanj 400 kilometrov, merjeno z voznikom in 100 kilogrami tovora (po metodologiji NEDC). Skupna nosilnost vozila sicer znaša 430 kilogramov, nastavitve pogonskega sklopa pa zagotavljajo največjo elektronsko omejeno hitrost 145 kilometrov in pospeševanje pod 10 sekundami do hitrosti 100 kilometrov na uro.