Aprilska prodaja kar 79 odstotkov nižja od lanske, minus v prvi tretjini leta znaša že zajetnih 43 odstotkov. Uvoza novih avtomobilov skoraj ni, cene gredo v nebo.
Ruske čezmejne vojne aktivnosti vse bolj negativno vplivajo na tamkajšnjo avtomobilsko industrijo in dogajanje na avtomobilskem trgu. Po 63-odstotnem padcu prodaje v marcu, statistika za april, ki jo objavlja komite avtomobilskih proizvajalcev AEB, kaže na prosti padec prodaje, ki se je zmanjšala kar za 79 odstotkov v primerjavi z enakim mesecem lani, oziroma upadla iz 119.258 na vsega 32.706 avtomobilov. V prvi tretjini leta so v Rusiji prodali 293.846 avtomobilov, oziroma 43 odstotkov manj kot v enakem lanskem obdobju. V komiteju so se že tretji mesec zapored odrekli komentarju dogajanja na trgu, ki se sooča tako s pomanjkanjem avtomobilov kot sestavnih delov za avtomobilsko industrijo. Na prodajo pa vplivajo tudi cene, ki so se za nekatere modele zaradi devalvacij rublja povišale tudi za polovico ali celo več.
Med desetimi najbolje prodajanimi modeli so kar štirje Ladini, na vrhu ostajajo Lada Granta, Lada Vesta in Lada Niva, sledijo Hyundai Solaris, Kia Rio, Hyundai Creta, Renault Logan, Lada Largus, Škoda Rapid in Renault Duster.
Medtem pa je rusko ministrstvo za industrijo in trgovino objavilo seznam avtomobilskih znamk za katere je dovoljen tako imenovani vzporedni uvoz, torej brez vednosti oziroma privolitve proizvajalcev. Na seznamu so se znašle znamke land Rover, Jaguar, Bentley, Hummer, Tesla, Mercedes-Benz, Maybach, Lexus, Infinity, Lamborghini, Ferrari, Aston Martin, Porsche, Rolls-Royce, Maserati, Bugatti, dodatno pa tudi Toyota, Volkswagen, Škoda, BMW, Renault, Audi, Mini in Nissan
V marcu in aprilu so namreč številni avtomobilski proizvajalci napovedal ustavitev prodajnih aktivnosti in prekinitev proizvodnje na ruskem trgu. Poleg tega je Evropska unija uvedla embargo na prodajo avtomobilov ruskim kupcem, če njihova vrednost presega 50.000 evrov. Podobne omejitve so sprejeli tudi v Združenih državah Amerike in na Japonskem.