S 565 litri prtljažnika do 100 kilometrov na uro v zgolj 3,2 sekunde

6. 4. 2020 | Jure Šujica
Deli

Družinski karavan in superšportnik, združena v enem avtomobilu, ABT RS6-R. A pri ABT so pripravili kar dve novosti.

Športni karavani so v očeh številnih ljubiteljev športnih avtomobilov (in tudi na našem uredništvu nismo izjema) popolna avtomobilska kombinacija, saj združujejo stotine kilovatov moči, hkrati pa še vedno ponujajo dovolj prostora za udoben prevoz družine in vse prtljage. Sanje vsakega očeta, ki si je nekoč lastil športnega kupeja, a ga je moral zaradi prihoda naraščaja zamenjati za nekaj bolj praktičnega.

V razredu visokozmogljivih karavanov v zadnjih dveh desetletjih dominirajo nemške znamke, iz Nemčije pa prihajajo tudi najvidnejši predelovalci, običajno osredotočeni na posamezne znamke, ki komaj čakajo, da te predstavijo kakšno novosti. Zdaj so se še enkrat izkazali pri ABT, specialistu za predelave vozil koncerna Volkswagen. Po tem, ko so se lani lotili predelave najnovejše izvedbe Audijevega modela RS 6 Avant, so že tako zmogljivega športnika še dodatno začinili.

RS6-R je oznaka novinca, ki je že tako dodelanega športnika ponesel na novo raven. Kot v spodnjem videu poudarjajo pri ABT, so navdih in znanje za njegov razvoj dobili na dirkališču, kar je na vozilu vsekakor mogoče dobro videti. Že podoba 'avtocestnega dirkalnika z nahrbtnikom' je namreč precej drugačna od ABT-jevega RS6, saj prinaša številne nove karoserijske dodatke, ki pripomorejo k boljši aerodinamiki in videzu avtomobila, prav vsi pa so izdelani iz ogljikovih vlaken – tudi reže blatnikov, na katerih je (lahko, če si tega kupec zaželi) rdeč napis 1 of 125.

Uganka, ki je večini ne uspe rešiti: le redki najdejo napako

Zgolj 125 RS6 bodo namreč vzeli v nadaljnjo obdelavo, ki pa bo novosti prinesla predvsem pod motornim pokrovom. Namesto dosedanjih 600 'konjev' (441 kilovatov) bo namreč tam domovalo kar 740 'konjev' oziroma 544 kilovatov moči. In prirastek moči bo voznik, če bo imel za to ustrezne pogoje in dovolj poguma, občutil tudi v praksi. Medtem ko najvišja hitrost ostaja neznanka, bo novinec do 100 kilometrov pospešil v skoraj pol sekunde (0,4 sekunde) krajšem času, saj bo do tja potreboval le 3,2 sekunde. In to, kot kaže, povsem varno, brez skrbi, povezanih z zdravjem motorja, saj ABT na oba svoja izdelka daje dvoletno jamstvo.

RS6-R pa ni bil edini športni Audi, ki je bil deležen dodatnega 'R' tretmaja pri ABT. Model, s katerim si RS 6 deli večji del tehnike, je štirivratni kupe RS7, in posledično so se v nemški predelovalnici lotili tudi tega modela. Zmogljivosti bodo povsem enake, kar pomeni, da bo končna odločitev pristala na plečih kupcev in bo odvisna le od tega: ali pet vrat v karavanski ali kupejevski podobi.

Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem