S pravim pristopom je tudi poslovanje v krizi dobičkonosno

S pravim pristopom je tudi poslovanje v krizi dobičkonosno (foto: Volkswagen)
Volkswagen

Kljub ukrajinski krizi in težavami z dobavami polprevodnikov, je znamka Volkswagen Gospodarska vozila povečala dobiček in izboljšala donosnost prodaje

Znamka Volkswagen Gospodarska vozila nadaljuje z rastjo dobička iz prejšnjega leta, ki se je povečal za 100 milijonov evrov (+115,3 odstotka) na 187 milijonov evrov. To je posledica uspešne prodaje rabljenih vozil in poprodajnih aktivnosti, hkrati pa tudi stabilnih  tržnih cen novih vozil.

Temu je sledilo izboljšanje donosnosti prodaje v prvi polovici leta 2022, ki se je povzpela (z 1,6 odstotka v prejšnjem letu) na 3,7 odstotka. Vendar pa so izzivi, s katerimi se sooča proizvodnja, zaradi pomanjkanja polprevodnikov in nenazadnje zaradi vpliva vojne v Ukrajini, še naprej motili dobavne verige v letošnjem drugem četrtletju. To je ponovno podaljšalo proizvodne in dobavne čase, zaradi česar se je skupna dobava kupcem v prvi polovici leta znižala na 153.600 vozil (prejšnje leto: 205.000).

Kljub padcu pa so v Evropskem gospodarskem prostoru do konca maja celo nekoliko povečali skupni tržni delež na 13,6 odstotka. Prihodki od prodaje so se zmanjšali za 252 milijonov evrov na 5,04 milijarde evrov. Pokazale so se tudi koristi stroge stroškovne discipline, ki je postala sestavni del poslovne strategije

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja