Priključni hibrid je krepko presegel 2.000 prevoženih kilometrov, a nekaj nejasnosti ostaja.
Podjetje Roewe, ki je v lasti kitajskega avtomobilskega giganta SAIC, je doseglo Guinnessov rekord za najdaljšo prevoženo razdaljo s priključnim hibridom (PHEV). S polnim rezervoarjem in popolnoma napolnjeno baterijo je Roewe D7 DMH zmogel 2.208 kilometrov s povprečno porabo goriva 2,49 litra na 100 kilometrov.
Rekordna vožnja, ki jo je SAIC razkril 28. oktobra, postavlja Roewe ob bok drugim kitajskim proizvajalcem, kot so BYD, Geely in Chery, katerih priključni hibridi prav tako zmorejo več kot 2.000 kilometrov.
Rekord je bil dosežen s štiridnevno vožnjo od Lanzhoua do Urumqija, pri čemer je avtomobil prečkal kraje, kot so Jiayuguan, Dunhuang in Turpan – slednji je znan kot priljubljena destinacija za testiranja vozil v vročih razmerah, saj tam pogosto beležijo najvišje temperature.
Čeprav podrobnosti o natančnih pogojih testiranja niso bile razkrite, naj bi bila temperaturna razlika med dnevom in nočjo kar 30 stopinj, z najnižjo temperaturo -8 °C in spremembo nadmorske višine okoli 1.600 metrov.
Model Roewe D7 DMH je bil sicer predstavljen novembra 2023, vendar ostaja vprašanje, ali je rekord dosegel obstoječi model ali nova različica. Glede na objavljene podatke ima 1,5-litrski motor toplotno učinkovitost 43 odstotkov in izjemno visoko kompresijsko razmerje 16:1, kar omogoča optimalno delovanje več kot 85 odstotkov časa.
Motor je usklajen s hibridno enoto P1, ki omogoča manj prestav in uporablja enostopenjski DHT hibridni menjalnik. Na sprednji osi je nameščen električni motor z največjo močjo 150 kW in navorom 330 Nm.
Kot že rečeno se pojavlja nekaj vprašanj glede samega avtomobila, a gre po vsej verjetnosti za novo različico, saj je kombiniran doseg obstoječega modela D7 DMH po CLTC standardu ocenjen na 1400 kilometrov.
SAIC je tudi lastnik znamke MG, zato naj bi bil model D7 že pripravljen za izvoz pod imenom MG.