Med avtomobili, starimi od dveh do štirih let, se tisti z motorji z notranjim zgorevanjem kvarijo dvainpolkrat pogosteje kot električni.
Ekipe nemškega avtomobilskega kluba ADAC za pomoč pri okvarah na cesti so lani posredovale v več kot 3,6 milijona primerih, kar je več kot predlani. Statistika je zabeležila tudi, da so električni avtomobili manj nagnjeni k okvaram kot tisti motorji z notranjim zgorevanjem. Med avtomobili starimi od dve do štiri leta, se tisti z motorji z notranjim zgorevanjem kvarijo dvainpolkrat pogosteje kot električni. Stopnja okvar pri teh avtomobilih je v letu okvar 2024 znašala 9,4 okvare na 1000 vozil, pri električnih pa 3,8.
Avtomobilski klub je analiziral podatke o okvarah skupno 159 modelskih serij. Lani se je izkazalo, da je več Toyotinih modelov, ki so prej veljali za zanesljive, še posebej dovzetnih za okvare. Model z najvišjo stopnjo okvar je Toyota C-HR, letnik 2020, s 63,1 okvaro na 1000 vozil. Pogoste težave so imeli tudi modeli RAV4, Yaris in Yaris Cross, pri katerih so bile največkrat zabeležene težave z zagonskim akumulatorjem.
Pri tokratnem ocenjevanju sta se med dve leti starimi avtomobili najbolje odrezala motorja z notranjim zgorevanjem pri Miniju (0,3) in Audiju A4 (0,4). Najboljši električni avto je bil Tesla Model 3 (0,5). Skupaj je dvanajst modelov imelo indeks okvare, nižji od 1.
Poleg omenjenih Toyotinih modelov (Yaris Cross 40.0; Yaris 29.2; C-HR 16.4; RAV4 18.4) je negativno pozornost pritegnil tudi Hyundaijev električni model Ioniq 5 z visoka dovzetnostjo za okvare( 22.4), kar je posledica težav z vgrajeno krmilno enoto za polnjenje in to je bil vzrok za odpoklic s strani Zvezne uprave za motorni promet.
Kot v preteklih letih ostaja glavni vzrok okvar pokvarjen zaganjalnik, s 44,9 odstotnim deležem vseh okvar, zaradi katerih so vozniki na pomoč poklicali ADAC. Pri električnih avtomobilih je bil s 50,5 odstotka delež okvarjene zaganjalne baterije višji kot pri avtomobilih z motorjem z notranjim zgorevanjem (44,6 %). Vendar je stopnja okvar pri avtomobilih, starih dve do štiri leta, za 2,3 okvare na 1000 vozil višja pri motorjih z notranjim zgorevanjem (4,0) kot pri električnih vozilih (1,7). Razlog za to je splošna nižja stopnja okvar električnih avtomobilov v kombinaciji z manjšim pojavom okvar drugih komponent.