Še en kitajski električni napad na staro celino, tokrat z blagoslovom velikega avtomobilskega koncerna

Leapmotor International iz Kitajske v Evropo pošilja prvo serijo električnih vozil, najprej bosta na voljo modela C10 in T03.

Leapmotor International, skupno podjetje koncerna Stellantis z 51-odstotnim lastniškim deležem) in kitajskim Leapmotorjem, je iz dežele svile proti Evropi odpremilo prvo pošiljko električnih športnih terencev C10 in avtomobilov T03. Iz Šanghaja na Kitajskem so na poti v evropska pristanišča, od tam pa jih bodo dobavili trgovcem, ki jih bo do konca leta že 200.

Leapmotor je četrti največji kitajski proizvajalec novih energetskih vozil na Kitajskem, glede na prodajov letošnjem juniju. "Od prve polovice julija je Leapmotor na Kitajskem skupno prodal več kot 400.000 električnih vozil," je povedal ustanovitelj, predsednik in izvršni direktor Leapmotorja Zhu Jiangming. »Kitajska je največji in najbolj konkurenčen trg električnih vozil na svetu in že od samega začetka sta modela C10 in T03 zasnovana tako, da izpolnjujeta visoke standarde globalnih kupcev.”

Leapmotor International

C10 je prvi globalni izdelek družbe Leapmotor, izdelan v skladu z globalnimi oblikovalskimi in varnostnimi standardi. Družinsko zasnovani križanec ima doseg 420 kilometrov po WLTP. Osvojil je številne mednarodne nagrade in priznanja.  

Leapmotor T03 je majhen petvratni mestni butični  avtomobil z večjim notranjim prostorom. Poleg  elegance ponudi tudi užitek v vožnji in ima 265 kilometrov dosega po WLTP. Uvrstil se je na 1. mesto v študiji začetne kakovosti J.D. Power v segmentu malih električnih avtombilov.

Leapmotor International

Kako bo z Leapmotorjem na slovenskem trgu, še ni znano; po pričakovanjih  naj bi skrb za uvoz prevzelo eno izmed podjetji v skupini Emil Frey, a zaenkrat so morebitni uvozniki še zaviti v molk.

Preberite še:

Novo na Metroplay: Peter Prevc iskreno o težkih trenutkih kariere in o očetovstvu | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem