Toyota je kar prek njenega novega predsednika lansirala pravi bombonček za vse ljubitelje športnih avtomobilov.
Očitno znamke (še posebej japonske) lovijo zadnji vlak pred popolno elektrifikacijo avtomobilskega sveta. Pri Hondi se šušlja o novem S2000, pri Toyoti pa je sedaj na tapeti Celica. Za optimizem sta zaslužna dva nova vodilna pri Toyoti, predsednik Tsuneji Sato in direktor Akio Toyoda. Slednji ne skriva svojega navdušenja nad Celico in želje, da bi bil ta model znova v ponudbi, medtem ko je Sato dejal, da nameravajo lansirati nove, športne modele pod oznako GR (Gazoo Racing).
Ali med te nove modele spada tudi Celica, je sicer težko reči, a ob Toyodovem navdušenju nad omenjenim avtomobilom se zdi ta scenarij precej verjeten. Karkoli bi v tem trenutku rekli o morebitni novi Celici, bi bile zgolj in samo špekulacije, a se tudi te že pojavljajo v avtomobilskem svetu. Na žalost mnogih avtomobilskih navdušencev pa se v tem kontekstu vse večkrat omenja tudi elektrika. A vseeno lahko upamo, da bo Toyota zbrala pogum za še zadnji, pravi, bencinski športni avto.
Prva Toyota Celica je bila sicer predstavljena leta 1970 kot atraktiven in dinamičen kupe. V sedmih generacijah je dočakala častitljivih 35 let in vmes nanizala številne uspehe v avtomobilskem športu, še posebej v reliju, kjer je osvojila dva konstruktorska in štiri vozniške naslove (dvakrat Carlos Sainz, po enkrat pa Juha Kankkunen in Didier Auriol). Derivat reli avtomobila je tudi najbolj zaželena Celica vseh časov, imenovana GT Four, ki je nastajala kot peta generacija med leti 1989 in 1993.
Preberite še: Ali bo Honda S2000 res dobila naslednika? To vemo do sedaj ...
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem