Še ena zaskrbljujoča ugotovitev glede koristnosti električnih avtomobilov

Nemški zvezni urad za avtomobilski promet ugotavlja, da električni avtomobili ne pripomorejo k zmanjšanju povprečnih izpustov CO2

Statistika, ki jo vodi nemški zvezni urad za avtomobilski promet, kaže, da je število registracij novih avtomobilov na največjem evropskem trgu  v zadnjem mesecu lanskega leta precej upadla. Kot Decembra je bilo namreč prvič registriranih 241.883 avtomobilov. To je 23 odstotkov oziroma okoli 72.000 avtomobilov manj kot decembra 2022.

Prodaja e-avtomobilov navzgor, izpust CO2 ravno tako?

V letni bilanci je ob skupno 2,84 milijona novih avtomobilov oa je še vedno zaznati 7,3-odstotno rast glede na leto prej. Povprečni izpusti CO2 vseh prodanih avtomobilov so se v primerjavi s predlanskim letom povečali s 109,6 na 114,9 gramov na kilometer (plus 4,9 odstotka). Vsaj v tem pogledu se zdi, da popularnost SUV modelov in križancev doda več, kot to zmorejo popraviti BEV modeli, ki imajo skoraj 19 odstotni delež pri prodaji novih vozil.

 

<p>Servisno mesto za električne avtomobile mora biti razmejeno in označeno, serviser pa mora uporabljati dodatna zaščitna sredstva.</p>

<p>Servisno mesto za električne avtomobile mora biti razmejeno in označeno, serviser pa mora uporabljati dodatna zaščitna sredstva.</p>

Profimedia

Odlično za nemške znamke

Nemške blagovne znamke so v letu 2023 beležile pretežno povečane številke. Dvomestno rast so zabeležili Audi (+15,7 % in 8,7 % tržni delež), Mercedes-Benz (+13,7 % / 9,8 %), Porsche (+12,0 % / 1,2 %) in BMW (+11,2 % / 8,2 %).  Vodilni na trgu Volkswagen (+7,9 % / 18,2 %) in Opel (+0,2 % / 5,1 %) sta dosegla enomestno rast registracij, medtem ko  Ford beleži 11,2-odstotni padec in ima 4,1-odstotni tržni delež.

Polnjenje električnih vozil bi moralo biti enostavno in uporabniško prijazno, a vselej ni tako.

Polnjenje električnih vozil bi moralo biti enostavno in uporabniško prijazno, a vselej ni tako.

Miles Willis

Delež bencinskih avtomobilov je bil s 34,4 odstotka višji od predlanskega (32,6 odstotka in tudi delež dizelskih modelov se je nekoliko povečal, vendar ne toliko kot celoten trg, delež registracij je padel s 17,8 na 17,1 odstotka.

Le 6,2 odstotka vseh novih avtomobilov je bilo priključnih hibridov, kar je polovica (-51,5 %) manj kot v letu 2022, zadnjem letu državnega sofinanciranja oziroma subvencij. Skoraj vsako šesto novo registracijo (18,4 odstotka) so zabeležili izključno električni avtomobil (+11,4 odstotka).

Preberite še: Ameriški start-up bi lahko povzročil revolucijo v svetu električnih vozil, preverite zakaj

BONUS VIDEO: Avto magazinove avtomobilske ‘nagrade’ 2023!

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj