Načrti za serijsko proizvodnjo novega robustnega terenca so še vedno zamrznjeni, podjetje UAZ nadaljuje z "železnim programom".
Veliko zarečenega kruha, visokoleteči načrti in bolj malo konkretnih rezultatov so precej značilna dejstva ruske avtomobilske industrije, ki se po dveh letih in pol invazije v Ukrajino še vedno ubada s težavami. Tudi zato so načrti za razvoj in proizvodnjo novih modelov vozil žrtve trenutnih razmer in večina jih bo vsaj začasno obtičala v predalih.
To se je zgodilo tudi z zasnovo novega robustnega terenskega vozila, ki naj bi ga izdelovali v tovarni UAZ (Uljanovskij avtomobilnij zavod), ki ima za seboj pestro zgodovino s proizvodnjo terenskih, tovornih in tudi vojaških vozil.
Koncept je zamišljen kot naslednik dostavnika Buhanka, ki ga brez večjih posodobitev izdelujejo že skoraj šest desetletij. Neodvisni oblikovalec Andrej Davidov, ki je koncept predstavil pred štirimi leti, je upal, da ga bo UAZ spravil v serijsko proizvodnjo ob stoti obletnici Sovjetske zveze, 30. decembra 2022.
Toda vozila, ki ga mnogi vidijo kot tekmeca ameriškega Hummerja, očitno ne bo. Tovarna UAZ je predstavila strategijo razvoja, v kateri ne načrtuje proizvodnje novih modelov, temveč se osredotoča na zamenjavo okoli 400 komponent, ki jih je iz tujine uvažalo 53 dobaviteljev. Opravili so zamenjavo vseh teh delov z ruskimi in kitajskimi partnerji in dobavitelji iz tako imenovanih »prijateljskih« držav. Poleg tega namerava UAZ v bližnji prihodnosti nadaljevati elektrifikacijo obstoječih vozil, kar pa je verjetno spet bolj pobožna želja kot realna možnost.