Se Singer spogleduje z Dakarjem? To je njihov novi dirkalnik za vztrajnostne relije

Kot navdih je služil legendarni 959.

Se Singer spogleduje z Dakarjem? To je njihov novi dirkalnik za vztrajnostne relije (foto: Singer) Singer
6. 1. 2021

Ameriška avtomobilska delavnica Singer je svetu že lep čas poznana kot eden najbolj unikatnih in priznanih predelovalnic Porschejev. Njihov zaščitni znak so modeli 911 generacije 964, ki na moč spominjajo na prve modele tega legendarnega športnika izpred pol stoletja. Tokrat pa so pripravili nekaj povsem novega in to ravno v času, ko v Savdski Arabiji poteka reli Dakar – na katerem mimogrede nastopa tudi nekaj starejši Porschejev.

Na željo dolgoletne stranke so namreč pripravili prav posebno študijo, namenjeno terenski vožnji, na kar namiguje tudi ime: All-terrain Competition Study (ACS). Pri pripravi le te je bil podjetju v veliko pomoč, reli specialist Richard Tuthill, med drugim tudi zmagovalec predlanskega vztrajnostnega relija po vzhodni Afriki. Ob tem je bil ekipi kot največji navdih reli dirkalnik Porsche 959, ki je leta 1986 tudi osvojil reli Dakar.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Magnus Walker (@magnuswalker)

Ne glede na to, da so pri Porscheju navdih iskali v enem najbolj redkih Porschejev vseh časov, pa je za osnovo kot vedno pri Singerju služil 911 964 iz leta 1990, ponovno pa so pri predelavi uporabili kopico ogljikovih vlaken, s katerimi so izdatno ojačali karoserijo. Nenazadnje bo avtomobil dejansko primeren za uporabo na vztrajnostnih relijih, temu primerno prilagojeno pa bo tudi vzmetenje, saj bo imel avtomobil na vsakem kolesu po dva blažilca, štiribatne zavore, športne sedeže in zaščitno kletko. Štirikolesni pogon bo seveda stalen, karoserija pa bo tudi precej višje nasajena.

Pika na i je pogonski sklop. Ta bo klasičen vrstni šestvaljnik, podprt s turbo puhalom na vsaki strani, ki bo 3,6-litrskemu motorju pomagal doseči 450 'konjev' moči. Moč se bo nato na vsa štiri kolesa prenašala preko petstopenjskega ročnega menjalnika, za optimalno razporeditev moči na vsako kolo na terenu pa bo avtomobil opremljen še s sprednjo, sredinsko in zadnjo zaporo diferenciala.