Po septembrskem šoku, ko je bilo precej povedanega (in se je veliko ugibalo) o prihodnosti španske znamke (ki naj bi prevzela drugačno vlogo v koncernu), je zdaj slišati prve namige, da se pri Volkswagnu vendar ne bodo kar tako odrekli tradiciji.
Potem ko je na večini trgov Cupra kot mlada in dinamična znamka povsem povozila znamko Seat, iz katere je izšla, so številni že ugibali, kaj se bo zgodilo. V vodstvu koncerna VW so sicer vedeli, da je treba reagirati, vendar ...
O Seatovi prihodnosti se ugiba že od ...
Potem se je zgodilo - septembra, prav ob robu salona IAA v Muenchnu, so pri Autocarju zapisali, da se znamka Seat poslavlja od avtomobilskega dela, in da bodo vodilni za španskega bolnika našli drugo vlogo v koncernu. Takrat se je precej govorilo o urbani mobilnosti, pa mikromobilnsoti, deljenem lastništvu ... Šef uprave Thomas Schäfer je takrat dejal, da je prihodnost Seata - Cupra. In plaz se je vsul ...
Neposrečene izjave - neposrečene interpretacije
Toda na koncu se je le izkazalo, da je v glavnem šlo za neposrečeno interpretacijo - malce nesrečno izrečenih besed. In hitro potrjevanje, da Seat ostaja. Vsaj še nekaj časa. Bolje rečeno, do konca življenjske dobe aktualnih modelov. Vsaj ...
Zdaj pa so pri pri britanskem Autocarju postregli s svežim razmišljanjem vodilnih o prihodnosti tradicionalne španske znamke. Britanski šef znamk Seat in Cupra Marcus Gossen je namreč potrdil, da bo imel Seat vendarle svoj novi avto nekako v obdobju petih let.
ID.1 bi lahko ponudil osnovo za - Mii?
In če, potem bi bil to lahko model, ki bo Seatova interpretacijo modela VW ID.1., kot neki duhovni naslednik modela Mii. Najverjetneje bo tudi cenejši od svojih rivalov v koncernu. Sicer pa bo ceno, ki bi morala biti pod 20. tisočaki, težko doseči brez ekonomije obsega, ki jo lahko da le čim več znamk.
Sicer pa je Gossen v pogovoru še dejal, da bi lahko trenutno ponudbo modelov obdržali v ponudbi še kar nekaj let (več kot pet, s posodobitvami) in tako ponudili zelo ugodne cene, hkrati pa se še bolj osredotočili na Seat kot znamko, ki bo lahko ponudila najbolj ugodno ceno v skupini Volkswagen.
Preberite še
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del