Omenjena modela sta le dva izmed mnogih, ki so se zaradi slabih prodajnih številk poslovili v zadnjih letih.
Kombilimuzine nižjega-srednjega ali, drugače rečeno, 'Golfovega' razreda so bile še pred kakšnimi desetimi leti najpriljubljenejši avtomobilski razred pri nas. A predvsem mlajši vozniki so prisegali na trivratne izvedbe teh avtomobilov, še posebej v izvedbah z malo močnejšimi pogonskimi sklopi. Tovrstni avtomobili so dajali še nekoliko večji pridih športnosti, pa čeprav na račun manjše uporabnosti (zadnje klopi).
Časi pa se vendarle spreminjajo in tudi trivratne kombilimuzine počasi odhajajo v zgodovino. Po poročanju britanskih medijev naj bi se za ukinitev trivratne različice modelov Leon SC in Mii odločil tudi Seat. Razlog je enak: premajhno povpraševanje po obeh modelih. S tem sta se pridružila upokojeni trivratni Ibizi pa tudi drugim modelom koncerna Volkswagen. Že pred časom je bila namreč ukinjena proizvodnja trivratnih modelov Up!, Polo, Volkswagen Beetle, Scirocco in Audi A1. Znotraj celotnega koncerna je tako mogoče najti le še tri modele avtomobilov s tremi vrati: Škoda Citigo, Volkswagen Golf in Audi A3, za katere pa je znano, da v bližajočih se novih generacijah ne bodo dobili naslednikov.
Kronični upad in posledično ukinjanje trivratnih kombilimuzin pa ni prizadelo le Volkswagna, ampak tudi številne preostale avtomobilske proizvajalce. Ford je tako že v prejšnji generaciji trgu ponudil zgolj petvratno in karavansko izvedbo Focusa, zgolj pet vrat ima po novem Fiesta, enako pa velja za njune največje tekmece, Peugeota 208 in 308, Hyundaija i30, Kio Ceed ter Renaulta Clia in Megana. Trendom se tako med bolj 'ljudskimi' znamkami upira le še Opel, ki trgu ponuja trivratne izvedbe tako modelov Corsa kakor Astra (prejšnje generacije). Kako dolgo še, pa bosta pokazala čas in nove generacije. Corsa namreč, kot je znano, prihaja že prihodnje leto.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?