Hkrati sta predstavitev doživela tako klasična izvedba kot različica AMG.
Razred prestižnih športnih terencev je pred velikim razcvetom. Po tem, ko je konkurenci pot že pred časom tlakoval BMW s svojim ekstravagantnim modelom iX, je sedaj tik pred predstavitvijo kar nekaj povsem novih modelov. Ti naj bi se zvrstili že v prihodnjih dneh in tednih, serijo predstavitev pa je z enim pomembnejših modelov EQE SUV začel Mercedes-Benz.
Po EQS, EQS SUV in EQE Sedan je to že četrti izključno električni Mercedesov model, kar pomeni, da pri nemški znamki že imajo načrt, ki mu želijo slediti in pri novostih ne potrebujejo eksperimentov. So pa, kot je pojasnil generalni direktor znamke Ola Kallenius, z novim modelom (ki nekako velja za ekvivalent nasledniku modela ML, GLE) dokončali 'najbolj popolno' modelno paleto električnih vozil katerekoli znamke.
Preberite še: Premiera: Mercedes-Benz EQS: In prišel je tretji
Če gre verjeti besedam Mercedesovih inženirjev, prinaša novinec odlično kombinacijo prestiža na ravni modela EQS, a zaradi nekoliko manjših dimenzij hkrati tudi nekoliko boljšo vozno dinamiko. Z dolžino 4863 milimetrov bo namreč kar 77 milimetrov krajši od limuzinskega brata EQE, hkrati pa bo devet centimetrov krajša tudi medosna razdalja. K vodljivosti bo pripomoglo tudi opcijsko zračno vzmetenje in pa možnost krmiljenja zadnjih koles do 10 stopinj.
V kabini novosti praktično ni. Tako kot vsi zgoraj omenjeni bratje namreč novinec prinaša 'neskončno' armaturno ploščo v podobi steklene površine, ki pod seboj skriva tri na dotik občutljive zaslone, namenjene upravljanju avtomobila in vseh povezanih sistemov. Enako kot EQE bo tudi EQE SUV opremljen s sistemom za samodejno zaustavitev vozila v primeru voznikove neodzivnosti.
Motorna ponudba novinca bo v začetku skopa, sčasoma pa bo zrasla. Prvi kupci vozila bodo tako omejeni zgolj na izvedbo 350+ z zadnjim motorjem in močjo 215 kilovatov. V nadaljevanju bodo sledile še izvedbe 350 4Matic, 500 4Matic, AMG 43 in AMG 53 z močjo med 215 in 505 kilovati. 90 kilovatnih ur velika baterija bo v najboljšem primeru zagotavljala do 590 kilometrov avtonomije (50 manj kot pri EQE Sedan) v idealnih razmerah.
Proizvodnja novega križanca, ki temelji na platformi EVA2, bo stekla relativno hitro, še pred koncem letošnjega leta, proizvodnja pa bo v mestu Vance v zvezni državi Alabama. Pričakuje se, da se bodo cene zanj v Nemčiji začele pri približno 80.000 evrih.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?