Stellantis svoje znamke gospodarskih vozil združuje pod novo enoto Pro One, cilj je podvojitev prodaje do leta 2030.
Lahka gospodarska vozila imajo za koncern Stellantis velik pomen, saj z letno količino 1,6 milijona dostavnikov trenutno predstavljajo tretjino prodaje. Ta naj bi se do leta 2030 podvojila, delež vozil na električni pogon pa naj bi narasel na 40 odstotkov.
Za doseg tega cilja bodo dejavnosti gospodarskih vozil združili v novo enoto Pro One, ki bo določala strateške odločitve za znamke Citroën, Opel/Vauxhall, Peugeot, Fiat Professional in ameriško podružnico RAM, pri čemer bodo posamezne znamke še naprej nosile odgovornost za izdelke. Vključenih bo tudi 400 globalnih partnerjev za naknadno opremljanje in predelavo, da bi skrajšali čas proizvodnje in dostave.
Hkrati so predstavili prenovljena vozila šestih znamk, katerih sprednji del se zdaj prilagaja osebnim avtomobilom. Prav tako so nadgrajeni dizelski motorji, ki imajo optimizirano porabo in so na voljo s tremi stopnjami zmogljivosti ter z ročnim ali samodejnim menjalnikom. Poraba goriva je nižja za 9 do 15 odstotkov, spremenjena obdelava izpušnih plinov pa zmanjšuje tudi emisije CO2.
Hkrati je bila popolnoma preoblikovana armaturna plošča, žarometi imajo po novem tehnologijo LED, doseg srednje velikih električnih dostavnikov se v novi generaciji poveča na 330 kilometrov, doseg velikih dostavnikov pa v primerjavi s prejšnjimi modeli za 140 kilometrov na 420 kilometrov. V ponudbi je skupno šest oblik karoserije, vsaka z dvema dolžinama in nakladalno prostornino do 6,6 kubičnega metra. Poleg običajnih vozil in vozil na električni pogon se Stellantis še naprej zanaša na tehnologijo gorivnih celic, razvito pri Oplu v Rüsselsheimu.
Preberite še: Kaj pa to! Ekipi je uspelo ustvariti edinstvenega Bugattija, ki je izginil pred 87 leti
BONUS VIDEO: Mini Cooper je modni dodatek, ki je v resnici eden najbolj zabavnih avtomobilov na trgu
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj