Polestar predstavil avtomobil, zaradi katerega se konkurenci lahko tresejo hlače

10. 9. 2022 | Matjaž Korošak
Deli

Polestar je določil intenzivnost modelske ofenzive – vsako leto (vsaj) en nov model. In zdaj je jasno tudi, da bo leta 2026 na trgu Polestar 6.

Pri švedski znamki s kitajskimi lastniki (korporacija Geely) so potrdili – iz študije Polestar 02 bo vendarle nastal serijski odprti roadster (s snemljivo trdo streho), ki se bo po ustaljeni nomenklaturi seveda imenoval Polestar 6. Ne le da je trenutno zadnji v razvojni liniji, pač pa bo, ko bo (verjetno) leta 2026 na trgu, predstavljal tudi ponudbeni vrh te znamke električnih športnih vozil (saj veste, Volvo je znamko osamosvojil, potem ko je bila nekaj časa oznaka za najzmogljivejše modele Volva).

Ko bo luč sveta ugledal model 5 (nekje med letoma 2023 in 2024; pred njim še veliki SUV 3 in 4 kot SUV kupe), bodo pri Polestaru lahko vzeli tehnično osnovo velikega športnega petvratnega kupeja in jo vgradili v roadsterja. To seveda pomeni tudi izredno zmogljivo baterijo s kar 115 kilovatnimi urami ter električni pogon na 800-voltni platformi z močjo do 650 kilovatov (884 KM) in kar 900 njutonmetri navora.

Preberite še: Športni kabriolet klasične zasnove skriva posebnost, ki je v avtomobilskem svetu še nismo videli

Šestici bodo namenili tudi dvostopenjski menjalnik za še bolj brutalne pospeške. Roadster bi tako v zgolj 3,2 sekunde dosegel sto kilometrov na uro, ne glede na e-pogon pa je končna hitrost omejena na resnih 250 kilometrov na uro.

Pri znamki so seveda zapisani okoljski vzdržnosti, zato poudarjajo, da je cel kup elementov, tudi nosilnih oziroma konstrukcijskih, izdelanih iz recikliranih materialov. Karoserija je iz posebnega termoplastičnega monomateriala, ki so ga za boljšo čvrstost kombinirali z aluminijem. Dvosed (no, 2 + 2) bo nekaj krajši od študije, čeprav bo z 2,7 metra medosne razdalje v dolžino še vedno meril 4,7 metra. Zato ponosno povedo, da zaradi pomične trde strehe karoserija potrebuje le malo ojačitev.

Seveda je skrajni cilj znamke Polestar in šefa Thomasa Ingenlatha (eden redkih oblikovalcev, ki mu je uspel veliki preboj do šefa znamke), da bo, ko bo razvojni cikel končan, lahko mirno konkuriral tako uveljavljenim imenom, kot je denimo Porsche. Glede na dejstvo, da jim je skoraj štiri leta pred serijsko proizvodnjo uspelo razprodati prvo serijo petstotih vozil, je že očitno, da so vsaj na dobri poti.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja