Šestkolesni 'družinski' superšportnik je nekaj, česar svet še ni videl

In ne gre le za edinstven koncept. Bo pa nanj potrebno počakati še nekaj let.

Šestkolesni 'družinski' superšportnik je nekaj, česar svet še ni videl (foto: Hennessey) Hennessey
1. 12. 2021

Avtomobilov s šestimi kolesi v svetu avtomobilizma – pustimo tovorni promet in avtobuse ob strani – nismo do sedaj videli prav veliko. Iz sveta formule 1 se lahko spomnimo Tyrelovega dirkalnika s šestimmi kolesi, kjer sta dva par spredaj pomagala pri krmiljenju in zagotavljanju dodatnega oprijema. Enak princip je nato leta 2004 na modelu C6w uporabila italijanska avtomobilska delavnica Covini, a tudi v tem primeru ni šlo za rešitev, ki bi se prav dobro prijela.

Pri Hennesseyju pa se bodo stvari lotili nekoliko drugače. Njihov avtomobil s šestimi kolesi bo imel namreč dva para koles vključena v zadnji del avtomobila. To razkrivajo prve skice, ki jih je ameriška delavnica razkrila ob predstavitvi svojega desetletnega načrta in v sklopu katerega naj bi izdelali tri povsem nove avtomobile. V tem primeru gre za Project Deep Space, ki bo s ceno vsaj tri milijone dolarjev veljal za najdražji serijski električni avtomobil.

Udobje v slogu zasebnih letal

Zasnova avtomobila je vsekakor edinstvena in to ne le zaradi šestih koles. V kabini – v katero bo mogoče vstopiti skozi dvižna vrata – bo namreč prostora za štiri potnike, pri čemer bo voznik sedel na sredini, par potnikov bo nato sedel nekoliko za njim ter na levi in desni strani, četrti potnik pa bo sedel še nekoliko bolj nazaj in znova na sredini. Zadnji sedež naj bi sicer ponujal tudi največ udobja, pri Hennesseyju pa mu pravijo VVIP sedež – za res najbolj privilegirani potnike.

Avtomobil bo sicer izdelan bolj ali manj izključno iz super lahkih ogljikovih vlaken, notranjost pa bo v veliki meri izdelana po željah vsakega kupca. Kakšne motorje bodo namestili v vozilo John Hennessey ne razkriva, dejal pa je, da bodo v vozilo namestili šest elektromotorjev, ki naj bi vozilo pognali preko 320 kilometrov na uro. Ob tem je dejal, da se je za šestkolesno zasnovo odločil, saj bo le tako lahko zagotovil zadosten mehanski oprijem vozila.

Podjetje iz Teksasa bo sicer pri proizvodnji omenjenega in preostalih dveh bodočih športnikov sodelovalo z multinacionalkama Shell Pennzoil in Delta Cosworth, prve primerke pa naj bi izdelali po zaključku izdelave modela F5 Venom, predvidoma leta 2026. Proizvodnja bo sicer omejena na vsega 105 vozil.