Williamsu in Singerju se je v projektu izdelave avtomobila s 500 'konji' in manj kot 1000 kilogrami teže pridružilo več slovitih podjetij in osebnosti iz sveta avtomobilizma, med drugim tudi britanski novinar Chris Harris.
Po tem, ko je Singer v mesecu avgustu objavil novico, da bo za svojo redno stranko, Scotta Blattnerja – zanj so pri podjetju do sedaj izdelali 3 vozila, kar pri ceni vsaj 500.000 dolarjev za vozilo znese prek milijona dolarjev – v sodelovanju z Williamsom izdelali prav posebno različico modela 911. Že takrat je bilo znano, da bo motor poganjal klasičen 3,6-litrski zračno hlajen Porschejev motor, ki pa bo ob pomoči Williamsa in Hansa Mezgerja iz sebe iztisnil 500 'konjskih' moči, brez prisilnega polnjenja.
Včeraj, tri mesece po najavi in objavi slik motorja, je končan izdelek končno uzrl luč sveta. Avtomobil je nastal na osnovi Porscheja 911 s tovarniško oznako 964, a je bil nato deležen velikega števila predelav. Williams je tako poleg motorja poskrbel za aerodinamično optimizacijo podvozja in karoserije, BBS je priskrbel komplet 18-palčnih platišč iz magnezija na katere so nameščene Michelinove pnevmatike. Pri optimizaciji podvozja in vodljivosti so sodelovali še Brembo, ki je priskrbel olajšane čeljusti in karbonske zavorne diske ter EXE-TC, ki je vozilu namenil po naročilu izdelane blažilnike. 6-stopenjski menjalnik iz magnezija je prišel iz podjetja Hewland.
Zaradi uporabe lahkih materialov skupna teža vozila znaša zgolj 990 kilogramov. Čeprav se je o avtomobilu začelo govoriti šele v avgustu, pa je celoten projekt po besedah ustanovitelja in kreativnega direktorja podjetja Singer, Roba Dickinsona plod dela zadnjih dveh let, a naj bi mu bil kot kaže projekt v užitek: »Iz tehničnega je bila študija resnično fascinantna, govorimo o neverjetni obnovi, ki pa je tekom procesa lahko uporabila vse najnovejše tehnologije moderne znanosti in risanja. Iz umetniškega vidika je bila to zame nova priložnost, da se s strojem povežem na povsem novi ravni«.
Nad končnim rezultatom navdušen tudi slavni avtomobilist
Nad končnim izdelkom, ki bo deležen unikatne absint zelene barve karoserije in notranjosti v 'krvavo oranžnem' usnju pa je navdušen tudi naročnik in lastnik avtomobila, Scott Blattner: »končen rezultat je naravnost neverjeten in počaščen sem, da lahko ostalim navdušencem pokažemo, česa je to podjetje ob ustreznem financiranju in najboljših partnerjih sposobno na najvišjem nivoju.«
Pri projektu pa je, kot rečeno, v vlogi svetovalca sodeloval tudi angleški novinar in avtomobilski navdušenec Chris Harris. Njegova naloga je bila dokumentirati celoten proces izdelave avtomobila od začetka do konca, poleg tega pa je pomagal tudi kot testni voznik. Nad vozilom, ki bi si ga tudi sam z veseljem lastil je tudi sam navdušen, ob tem pa je dejal, da je ob pogledu na celotno ekipo, ki je sodelovala pri izdelavi, takoj vedel, da bo projekt uspešen.
Jure Šujica
Foto: Singer
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj