Škoda Enyaq Sportline napoveduje pravega električnega športnika

16. 2. 2021 | Jure Šujica
Deli

Pred prihodom izvedbe RS je tukaj še njena manj zmogljiva, a še vedno sinamična izvedba Sportline.

Škoda Enyaq je s svojim prihodom na trg postala prvi izključno električni model češke avtomobilske znamke, hkrati pa tudi najmočnejša v modelski floti. Nenazadnje kupcem v najmočnejši izvedbi ponuja kar 225 kilovatov moči, kar je precej več, kot jo recimo ponuja najmočnejša Octavia. In čeprav Enyaq iV ponuja nadpovprečno količino moči, še vedno ne sppada ravno med športne avtomobile. So mu pa pri Škodi kljub temu nadeli nekoliko bolj dinamičen videz, zapakiran pod oznako Sportline.

Omenjena oznaka je v Škodini ponudbi rezervirana za večje modele kot sta recimo Octavia in Superb, dodatkov, ki bodo ekskluzivno namenjeni Enyaqu pa je tako navzven, kot v kabini kar nekaj. Prepoznavnost med poznavalci bo tako zagotovljena, saj bo avtomobil mogoče odeti v prepoznavni sivo in modro barvo, kromirano okrasje bo nadomestila črna in svetleča plastika, nov bo zadnji difuzor, poleg tega pa bo karoserija nekoliko približana k tlom – 15 milimetrov spredaj in 10 zadaj.

Poleg zgoraj omenjenih dodatkov bo navzven pri Enyaqu Sportline iV mogoče opaziti tudi povsem nova, 20-palčna platišča in pa spremenjene LED matrične žaromete in dnevne luči.

Spremembe pa se nadaljujejo tudi v kabini. Ta bo odeta v črno barvo, takšne barve pa bo tudi armaturna plošča, narejena iz umetnega usnja. Sedeži bodo medtem izdelani iz mikrofibre ter 'oplemeniteni' s sivo obrobo, športno oblikovan volanski obroč pa bo trikrak. Prav volan pa bo pravzaprav tudi edini element, odet v pravo usnje, tako kot sedeže pa ga bo krasila siva barva, kakršni bodo šivi. Pika na bodo dodatki v videzu ogljikovih vlaken.

Na področju pogona bodo vozniki lahko izbirali med tremi elektromotorji in dvema velikostima baterije. Enyaq iV 60 in iV 80 bosta tako ponijala 132 in 150 kilovatov moči, speljanih na zadnji kolesni par (ter 60- in 80-kilovatno baterijo), izvedba 80x pa bo ob enako zmogljivem baterijskem sklopu ponujala 195 kilovatov moči ter ob zaslugi dveh elektromotorjev še štirikolesni pogon.