Enyaq vRS: zelena mamba bo zdaj še bolj strupena

4. 10. 2023 | Miha Rušnik
Deli

Zastavonoša Škodine električne ponudbe je bil deležen dobrodošlih izboljšav.

Škoda je zdaj dodatno začinila Enyaqa, čeprav so ga predstavili šele lani. Kaj bo torej z modelnim letom novega pri zeleni mambi, kot je Enyaqa na testu poimenoval naš novinar?

Test: Škoda Enyaq Coupe RS iV - Zelena mamba

Škoda Enyaq Coupe vRS iV bo zdaj imel dodatnih 40 KM (skupaj 254 kW). Dodatna moč bo njegov čas do hitrosti 100 kilometrov na uro oklestila za celo sekundo in tako bo s 5,5 sekunde najhitreje pospešujoča Škoda do zdaj.

Škoda

Bo zato trpel doseg?

Čehi pravijo, da ne. Modelov doseg po izračunu WLTP se je pri kupeju povečal za približno 25 kilometrov (pri karoseriji SUV slaba dva kilometra manj), saj so optimizirali tudi pogonski sklop.

Škoda je razkrila že praktično vse, zdaj pa vemo tudi, kdaj bomo dokončno spoznali novega Kodiaqa (VIDEO)

Enaka baterija

Baterijski sklop bo še vedno lahko shranil 77 kWh električne energije, vendar bo polnjenje hitrejše, saj bo Enyaqa mogoče polniti z največ 175 kW močno polnilnico - na takšni se bo od 10 do 80 odstotkov kapacitete baterije napolnil v približno 28 minutah, kar je 8 minut manj kot prej.

Škoda

Več opreme

Enyaq bo zdaj serijsko opremljen s še nekaj več opreme, poleg tega pa bodo ponudili še dva dodatna paketa opreme, Advanced in Maxx. Malce so dodelali tudi instrumentno ploščo oziroma zaslon, ki jo nadomešča, in osrednji zabavno-informacijski zaslon ter opcijski, projekcijski zaslon. Ti so zdaj bolj razumljivi in lažje berljivi.

<p>V zavojih se na pnevmatike naslanja s svojimi 2.367 kilogrami mase in prenašanja teže se vedno močno zavedam. Je pa zato zmerna hitra vožnja z njim udobna in lahkotna.</p>

<p>V zavojih se na pnevmatike naslanja s svojimi 2.367 kilogrami mase in prenašanja teže se vedno močno zavedam. Je pa zato zmerna hitra vožnja z njim udobna in lahkotna.</p>

Uroš Modlic

Preberite še: Dobra novica za Volkswagen, ki prihaja iz Slovenije

BONUS VIDEO: Enyaqa pa smo postavili ob njegovega tehnološkega "dvojčka", Volkswagna ID.4 GTX. Pod kožo sta si enaka, navzven niti malo podobna. Ampak kakšna je dejanska razlika?

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol