Z njim Škoda dodatno kaže željo po osvajanju kitajskega trga, njegov prihod v Evropo je pod vprašajem.
Škodin portfelj ima novega članka, ki sliši na ime Kodiaq GT. Gre že za četrtega člana Škodine flote športnih terencev (za Karoqom, Kodiaqom in Kamiqom) v le dobrih dveh letih, zaradi česar se zdi, da češka znamka v tem razredu raste najhitreje. Zanimivo pri tem je, da preostali modeli še vedno ostajajo v ponudbi, kar potrjuje, da gre češki znamki zelo dobro. Pravzaprav vedno bolje, saj se čedalje bolj širi na še neraziskane kitajske trge.
To pa znamka iz Mlade Boleslav kaže na dva načina. Po Kamiqu je namreč na Kitajskem premiero doživel tudi Kodiaq GT. Športni dodatek v imenu upravičuje z novo obliko zadnjega dela, ki je precej bolj položen kot pri klasičnem Kodiaqu, zaradi česar ga pri Škodi uvrščajo v razred kupe-SUV-ov, kjer do zdaj še niso bili prisotni; na splošno gre za razred, v katerega nekoliko bolj 'ljudske' znamke začenjajo vstopati šele v zadnjem času.
Tudi kot hibrid?
Škoda je sicer glavni pokrovitelj letošnjega sejma CIIE (China international Import Exhebition), zaradi česar je še bolj razumljivo, da so se v deželi na Daljnem vzhodu odločili pripraviti predstavitev. »Kitajska ostaja pomemben temelj Škodine rasti. Skupaj z našimi partnerji bomo tako nadaljevali najbolj obsežno petletno strategijo vlaganj v skupni vrednosti 15 milijonov jenov (1,89 milijarde evrov) in s tem okrepili prisotnost na kitajskem trgu,« je dejal Bernhard Maier, generalni direktor podjetja Škoda Auto.
Čeprav je Kodiaq GT doživel svetovno predstavitev, pa o njegovih zmogljivostih in številkah Škoda ni spregovorila. Še vedno tako ne vemo, kakšen pogonski sklop naj bi uporabljala (govori se, da bi bil pod motornim pokrovom lahko tudi hibrid), prav tako pa ni znano, ali se bo uresničila napoved in bo avtomobil ostal rezerviran za kitajski trg, kot se je ugibalo pred časom.
Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem