Vozilo bodo proizvajali v tovarni Kvasiny, v kateri pa so hkrati z začetkom proizvodnje novega športnega terenca začeli uporabljati avtomatiziran transport manjših vgradnih komponent.
Novi model Škode, ki je bil javnosti predstavljen v mesecu maju, bo v prodajnem katalogu nadomestil model Yeti, katerega proizvodnja se je v isti tovarni, v kateri bodo izdelovali Karoqa, po osmih letih zaključila junija letos. Nov model bo v ponudbi predstavljal manjšo alternativo modelu Kodiaq, ki se je izkazal za prodajno uspešnico, na katerega je za dobavo potrebno čakati več mesecev.
Novinec v ponudbi bo kupcem ponujal kar nekaj zanimivih rešitev. Kot prvi Škodin model bo kupcem ponujal digitalne merilnike, katere si bo posameznik lahko prilagodil po lastnih potrebah. Žarometi bodo svetili v LED tehniki, prtljažnik, katerega kapaciteta ob podrtih sedežih znaša kar 1.630 litrov, pa je možno odpreti z navideznim pedalom pod zadnjim odbijačem. Na voljo bo s petimi različnimi bencinskimi motorji, kateri bodo ponujali med 115 in 190 konjskih moči.
Avtomatizacija proizvodnje za večji prihranek
So pa hkrati z začetkom proizvodnje Karoqa v tovarni Kvasiny predstavili tudi nov sistem distribucije manjših sestavnih delov iz skladišča do proizvodnega traku. Najpomembnejši del tega sistema so avtomatizirani vozički, ki bodo v skladišču sami poiskali zahtevani del in ga posredovali na ustrezno delovno postajo. Njihova kapaciteta naj bi bila 45.000 kosov, z investicijo, ki je stala osem milijonov evrov, začela pa se je januarja 2016, naj bi Škoda prihranila milijon evrov na leto.
Tovarna Kvasiny je sicer ena od treh Škodinih tovarn na Češkem, v kateri avtomobile izdelujejo od leta 1947. Danes je v njej zaposlenih 8.000 delavcev, kateri izdelujejo modele Superb, Suberb Combi, Kodiaq ter po novem tudi Karoq, letno proizvodnjo pa nameravajo v naslednjih letih dvigniti na 295.000 enot.
Jure Šujica
foto: Škoda
Novo na Metroplay: Alenka Husič o najlepših spominih, vzgoji hčerk in pestrem preteklem letu