Glavno vodilo novinke je več udobja in več prostora.
Škodino prihajajočo kombilimuzino smo do zdaj že kar dobro spoznali, čeprav je sploh še nismo zares videli in je še lep čas ne bomo. Ne nazadnje je že znano, da bo slonela na v Parizu predstavljenem konceptu Vision RS in da bo nadomestila pri nas precej priljubljeno Škodo Rapid Spaceback. Videza pa po omenjenem konceptu ne bo povzemala le na zunaj, temveč tudi v notranjosti. Vsaj sodeč po danes objavljeni skici kabine bo tako.
Tako kot koncept bo namreč tudi Scala opremljena z digitalno armaturno ploščo in za dotik občutljivim zaslonom, ki bo postavljen nad reže za prezračevanje kabine. Ta bo v primeru doplačila velik kar 10.25 palcev, s čimer bo po besedah Škode največji v tem avtomobilskem razredu. Marsikomu bo ob tem všeč, da vseh sistemov, kot je vmesnik za upravljanje klimatske naprave, niso umestili v ta sklop in tako še naprej ostajajo fizično ločeni, za njihovo upravljanje pa bodo skrbela klasična analogna stikala.
Več kot 10 odstotkov večji prtljažnik
Da pa bo Scala naredila korak naprej v primerjavi z Rapidom Spacebackom, ji bodo pri Škodi namenili izboljšane materiale armaturne plošče in vrat. Izdelani bodo namreč iz mehke pene, velik del vratnih oblog pa bodo prekrivale tekstilne prevleke s povsem novo strukturo. Sedeži bodo za doplačilo lahko oblečeni v mikrofibro.
In če že govorimo o notranjosti; Scala naj bi ponujala tudi nekaj več prostora za potnike. Z 2.649 milimetri bo medosna razdalja v primerjavi s predhodnikom večja za 47 milimetrov, dodatnih 52 litrov več prostora pa bo s 467 litri ponujal prtljažni prostor. Tega bo sicer s podiranjem zadnjih sedežev mogoče povečati na 1.410 litrov.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj