Škoda se bo posvetila (skoraj) izključno električni mobilnosti

V strategiji do leta 2025 znamka predvideva tudi širitev na nove trge.

Škoda se bo posvetila (skoraj) izključno električni mobilnosti (foto: Škoda) Škoda
26. 3. 2018

Škoda je pred dnevi, tako kot še nekateri drugi koncernski partnerji, pripravila letno konferenco, na kateri je predstavila pregled dela preteklega leta. Leto 2017 bo znamka zabeležila kot enega izmed najbolj uspešnih v zgodovini znamke, saj je z več kot 1,2 milijona prodanih avtomobilov dosegla prodajni rekord, poleg tega pa uspešno širila prodajno paleto. Kodiaqu, velikemu športnemu terencu, ki je lani našel okoli 100.000 kupcev, se je jeseni pridružil še nekoliko manjši brat z imenom Karoq, za katerega prav tako vlada precejšnje zanimanje za nakup. Najbolj prodajan avtomobil sicer ostaja Octavia.

Na omenjeni novinarski konferenci pa je Škoda predstavila tudi svojo vizijo do leta 2025, v kateri napoveduje prihod novih električnih modelov in širitev na nove trge. Kljub uspehu aktualnih modelov se bo Škoda namreč usmerila 'izključno v razvoj električne mobilnosti', pri čemer pa bo nadaljevala 'intenzivnim vlaganjem in podpiranjem razvoja inovativnih oblik pogonskih tehnologij.'

Poudarek na električni mobilnosti ne pomeni konca klasičnih motorjev

V sklopu nove vizije podjetja bo že naslednje leto na ceste zapeljal njen prvi popolnoma električni avtomobil, Citigo BEV, istega leta pa mu bo sledil še prvi priključni hibrid, Škoda Superb PHEV. Oba avtomobila bo proizvajala tovarna v mestu Kvasiny, medtem ko bo matična tovarna v Mladi Boleslav začela proizvodnjo električnih komponent za Škodine avtomobile in avtomobile drugih znamk koncerna Volkswagen. Električno prihodnost bo nato nadaljeval Vision E, prvi avtomobil znamke, v celoti zasnovan kot električni avtomobil, ki bo debi doživel leta 2020.

Čeprav se bo znamka osredotočila na razvoj električnih avtomobilov, pa to še ne pomeni konca proizvodnje tistih z motorji z notranjim zgorevanjem. Škoda namreč obljublja prihod kar 19 novih modelov v naslednjih dveh letih in večina jih bo opremljenih s klasičnimi motorji. Električnih avtomobilov naj bi bilo na drugi strani do leta 2025 le deset.

Poleg napovedi novih modelov pa je Škoda, kot omenjeno, napovedala tudi širitev na nove trge s poudarkom na Daljni vzhod. Škoda je namreč trenutno prisotna na 102 svetovnih trgih, podjetje pa si že dlje časa želi širitve na indijskem in kitajskem trgu. Cilj vodstva znamke je povečati prisotnost na dodatnih 18 trgih v naslednjih sedmih letih, delo pa so že začeli, saj se letos širijo v Singapur, s prihodnjim letom pa bo Škoda prisotna tudi v Južni Afriki.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri