Karoq in Kodiaq Škodi pomagala do rekordne prodaje v letu 2017, kraljica ostaja Octavia

Za dvig prodaje je v veliki meri zaslužen prihod novih SUV-ov, a glavni adut ostaja model Octavia.

Karoq in Kodiaq Škodi pomagala do rekordne prodaje v letu 2017, kraljica ostaja Octavia (foto: Škoda) Škoda
17. 1. 2018

Leto 2017 si bo večina svetovnih avtomobilskih proizvajalcev zapomnila kot eno izmed najuspešnejših. Praktično vsi poročajo o rekordni prodaji, ki pri nekaterih znamkah brez prestanka traja že več let. Mednje spada tudi Škoda, ki je minulo leto zaključila s 6,6-odstotno rastjo prodaje na globalni ravni.

Podjetje je tako v lanskem letu po vsem svetu prodalo 1.200.500 vozil, kar je 73.500 oziroma 6,6 odstotka več kot v letu 2016. Ob tem je zanimiv podatek, da kljub trendom na avtomobilskem trgu, kjer prodaja športnih terencev že nekaj let vztrajno raste, kot najbolje prodajan model znamke ostaja Octavia, model, ki je sredi devetdesetih let prejšnjega stoletja pomagal obuditi znamko in s katerim se je Škoda vrnila med pomembne igralce v avtomobilski industriji (več: Zgodovina znamke Škoda).

Počasna širitev tudi na daljni vzhod

»Leto 2017 je bilo najuspešnejše v 122-letni zgodovini podjetja Škoda, hkrati pa nam prodajni rezultati dajejo vzpodbudo za nadaljevanje uspešnega dela,« je ob objavi rezultatov dejal prvi mož Škode, Bernhard Maier, ob tem pa dodaja, da »se je v preteklem letu kot pravilna izkazala strategija podjetja, ki zajema delovanje do leta 2025, s katero se bomo prilagodili velikim spremembam v avtomobilski industriji. Rezultat tega so tudi novi modeli in rešitve, ki jih že sedaj ponujamo strankam.«

Poleg rekordne prodaje na globalni ravni pa je Škoda beležila občuten porast prodaje na posameznih trgih. Zgolj v Indiji, ki je za znamko sicer relativno nov trg, je zabeležila kar 31,4-odstotno rast prodaje. V praksi to v državi z več kot milijardo prebivalci sicer to še vedno pomeni 'le' 17.100 vozil, ki pa nedvomno pomenijo dobro vzpodbudo za nadaljevanje prodaje na tem trgu. Bolj kot rast v Indiji pa je zanimiva rast na sicer zelo konkurenčnem centralno evropskem trgu, kjer je podjetje z 207.000 prodanimi vozili v letu 2017 zabeležilo 12,7 odstotno rast prodaje.

Jure Šujica
foto: Škoda

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri