Mark Škulj uspešno debitiral v seriji EuroNASCAR

8. 12. 2020 | Matjaž Korošak
Deli

Še ne 17-letni Mark Škulj je uspešno nastopil v vzhajajoči seriji EuroNASCAR, satelitu znamenite serije iz ZDA

Ko so organizatorji objavili, da bo dirkališče Grobnik zamenjalo Češki Most (zaradi epidemije), je seveda završalo, saj gre za svojevrsten spektakel s tehniko, ki še vedno v prvo vrsto postavlja voznika, hkrati je cenovno dostopna in predvsem do skrajnosti preprosta. To pa seveda še ne pomeni, da so veliki dirkalniki, ki jih poganjajo 5,7-litrski motorji V8 s približno 400 'konji', preprosti ali enostavni na dirkališču.

Večina ekip ima svoje stalne voznike, kljub temu pa so organizatorji tik pred začetkom objavili prosto mesto. Po telefonskem klicu je imel tako Miran Kacin le malo časa, da najde ustreznega kandidata. Tako je to mesto ponudil Marku Škulju, 16-letnemu vozniku, s katerim že sodeluje in pred katerim je še svetla prihodnost. Škulj je sicer kariero doslej gradil po preverjeni poti od voznika kartinga, prek prvaka Twingo pokala do naslova mladinskega prvaka na prvenstvu GHD.

Nastop v seriji EuroNASCAR, kjer vsaj v prvi ligi (NASCAR Pro) nastopajo prekaljeni in izkušeni vozniki, je bil tako vsekakor najbolj zahtevna dirkaška preizkušnja, ki jo je Mark opravil z odliko. Organizatorji so mu dali možnost nastopa v prvi ligi že zaradi varnosti, tako da je 10. mesto v drugi dirki za najmlajšega voznika v dirkaškem vikendu (37 voznikov in voznic iz 14 držav) vsekakor odličen rezultat (v prvi je končal ob progi s predrto pnevmatiko).

»Odlična in zanimiva izkušnja,« je pripovedoval Mark, ki sicer z brutalnim dirkalnikom ni imel težav. »Ne, avto se mi niti ni zdel tako težak in okoren, prej bi ga po obnašanju lahko primerjal z ogromnim gokartom!« Ne glede na dobre izkušnje pa si že drugo sezono Mark želi poskusiti v reliju, kjer pa ima vsaj za zdaj še zavezane roke zaradi starosti in izpita.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj