Skupni zastoj v najbolj prometni evropski državi je lani meril neverjetnih 859.000 kilometrov

Zaskrbljujoča bilanca nemških prometnih zastojev: več kot pol milijona zastojev in skoraj 450.000 ur čakanja na avtocestah.

Lani je bilo na nemških avtocestah več zastojev in počasnega prometa kot leta 2023. nemški avtomobilski klub ADAC je namreč zabeležil okoli 516.000 zastojev v skupni dolžini okoli 859.000 kilometrov. To je bistveno več kot predlani, ko je bilo 504.000 zastojev. Skupno trajanje je bilo 448.000 ur, oziroma je pet odstotkov več kot leta 2023 (427.000 ur). V avtoklubu kot razloge za povečanje navajajo povečan obseg prometa na avtocestah, ki znaša štiri odstotke, in številna gradbišča.

Skupni zastoj v najbolj prometni evropski državi je lani meril neverjetnih 859.000 kilometrov
ADAC

 Posebej prizadete so bile zvezne dežele Severno Porenje-Vestfalija, Bavarska in Baden-Württemberg. V povprečju je največ zastojev nastalo ob sredah in četrtkih, občutno manj pa je bilo prometa ob ponedeljkih in vikendih. Za delovne dni so bili značilni izraziti prometni zastoji zjutraj med 6. in 9. uro ter popoldne med 14. in 18. uro. Le ob petkih so se konice prometnih zastojev premaknile v opoldanske in zgodnje popoldanske ure.

Skupni zastoj v najbolj prometni evropski državi je lani meril neverjetnih 859.000 kilometrov
ACE

Najbolj obremenjen dan v preteklem letu je bil petek 17. maj; z okoli 2.500 urami zastojev in skupno dolžino 5.200 kilometrov je bilo ta dan največ motenj v prometu v tem letu. Velik zastoj je bil tudi 8. maja, dan pred vnebohodom, z okoli 2300 urnimi zastoji in skupno dolžino skoraj 5000 kilometrov.

Neverjetno preprosta in okusna torta: samo 3 sestavine, brez mešalnika
Skupni zastoj v najbolj prometni evropski državi je lani meril neverjetnih 859.000 kilometrov
ADAC

Pri ADAC-u menijo, da je treba prometno infrastrukturo nujno ciljno posodobiti in razširiti. Predvsem je treba zamenjati več kot 4000 dotrajanih avtocestnih mostov. Nenačrtovane zapore,  povzročajo velike težave, v nasprotju z načrtovanimi prenovami, kjer promet običajno teče naprej, se ves promet preusmeri na drugo cestno omrežje, kar pomeni precejšnje obremenitve ljudi in cest.