Sledil bo Meganu in Capturju

1. 5. 2020 | Jure Šujica
Deli
Sledil bo Meganu in Capturju (foto: Renault)
Renault

Renault je bil eden izmed tistih proizvajalcev, ki so doživeli izredno hiter prehod v razred(e) športnih terencev. Ne nazadnje je Captur, ki je s svojim prihodom nadomestil karavanskega Clia, postal eden od najbolj popularnih križancev v svojem segmentu, visoke standarde pa je postavil tudi drugi najmanjši (ali največji) Renaultov križanec, Kadjar, ki je na ceste zapeljal leta 2015 in je tako počasi že zrel za zamenjavo.

Nova generacija Kadjarja bo tako na ceste zapeljala prihodnje leto, kar pomeni, da bi prve fotografije v javnost lahko že prišle že kaj kmalu. Počasi pa na plan prihajajo tudi že prve (neuradne) informacije o novincu – od tega, da naj bi bil s 4,5 metra dolžine za 30 centimetrov daljši od novega Capturja, do tega, da bo na voljo z dvo- in štirikolesnim pogonom. In ko ravno omenjamo Capturja, prav z njim naj bi si Kadjar delil kar nekaj sestavnih delov.

Napoved trojice

Najbolj očiten bo vsekakor pogonski sklop. Poleg bencinskih in dizelskih motorjev bo namreč Kadjar po podatkih britanskega Autocarja opremljen tudi s priključnohibridnim pogonskim sklopom. Ta bo osnovan na 1,6-litrskem bencinskem motorju in elektromotorju s skupno sistemsko močjo 118 kilovatov ter enak tistemu, ki ga najdemo v Capturju pa tudi številko večjem Meganu. Enaka naj bi bila ob tem tudi električna baterija s kapaciteto 9,8 kilovatne ure.

No, medtem ko bo pogonski sklop pri obeh križancih enak, pa bo po drugi strani platforma povsem različna. Novi Kadjar bo namreč narejen na povsem novi platformi CMF-C, narejeni v sodelovanju z Mitsubishijem in Nissanom. Oba naj bi sicer naslednje leto na njej predstavila svoje rezultate, Nissan že tretjo generacijo modela Qashqai, Mitsubishi pa prav tako povsem novega Outlanderja.

Novo na Metroplay: "Dezinformacije so povsod" | N1 podkast s Suzano Lovec