V Sloveniji v prvem četrtletju manj električnih in priključno hibridnih avtomobilov, hkrati pa večja prodaja nepolnilnih hibridov.
Medtem ko na nekaterih ključnih evropskih avtomobilskih trgih, vključno z nemškim, ki velja za največjega, beležijo upad zanimanja za električne avtomobile, kaže, da tudi slovenski kupci izgubljajo zaupanje v to vrsto mobilnosti.
Po podatkih Sekcije za osebna motorna vozila pri Trgovinski zbornici Slovenije je bila namreč prodaja avtomobilov z baterijskim pogonom v letošnjem prvem četrtletju nižja kot v enakem obdobju lani. Od začetka leta do konca marca so se za električne avtomobile odločili 904 kupci, v lanski prvi četrtini pa 1146 kupcev.
Večja ponudba, slabša prodaja
Prodajni zdrs se je zgodil, čeprav je ponudba avtomobilov z električnim pogonom skoraj z vsakim mesecem večja, saj skoraj ni znamke, ki ne bi imela vsaj enega takšnega modela. Na vrhu lestvice najbolje prodajanih avtomobilov v tem razredu sta dva Teslina avtomobila, prvo mesto je pripadlo Modelu Y, za njim pa se je uvrstil Model 3. Tretjo stopničko zmagovalnega odra je osvojil Cupra Born, na četrtem mestu je nova Hyundaieva Kona in na petem MG4 Electric.
Manj priključnih hibridov
Prodajna statistika za letošnje prvo četrtletje kaže tudi zmanjšanje zanimanja za priključne hibride. Teh je bilo letos registriranih 184, v prvih treh mesecih lanskega leta pa 294. Zato pa je predvsem drugačna slika pri običajnih hibridih, ki ne potrebujejo polnjenja baterije, prodaja se je iz lanskih 865 povzpela na 1006.
Pri priključnih hibridih je presenetljivo najbolj prodajani model Porsche Cayenne, ki je za seboj pustil Hyundaia Tucsona, Toyoto RAV4, ter Mercedes-Benzov dvojec razredov B in C. Pri običajnih hibridih pa je slika na vrhu prodajne lestvice precej monotona, saj so kar prva štiri mesta v posesti Toyote, in sicer z modeli Corolla, Yaris Cross, CH-R in RAV4, šele na petem mestu pa je Ford Kuga.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji