Slovenija na Renaultovem zemljevidu pustila nov velik pečat

5. 10. 2020 | Jure Šujica
Deli

Prenovljeno skladišče bo poleg domačega trga oskrbovalo tudi trge na Jadranu, kamor bo poslanih 50 odstotkov vseh nadomestnih delov.

Letošnja jesen je za Renault v Sloveniji še posebej pestro. V začetku meseca septembra je namreč na naša tla zapeljala prva generacija priključnih in klasičnih hibridov, domači zastopnik pa je predstavitev povezal z odprtjem svoje nove izobraževalne akademije v Mirni Peči. Še pred koncem prejšnjega meseca pa so v Novem mestu odprli še en pomemben objekt in sicer povsem novo skladišče za nadomestne dele.

Čeprav gre na prvi pogled za relativno običajen objekt, pa je vse prej kot to. Gre namreč za enega izmed le 12 tovrstnih objektov v Evropi in 35 v celem svetu, kar pomeni, da je Slovenija najmanjša država v skupini Renault na svetu, ki se ponaša s takšnim objektom – podatek na katerega so pri slovenskem Renaultu izredno ponosi. Takšen objekt pomeni predvsem veliko prednost za servisne centre in posledično za stranke. Pot do tega pa nikakor ni bila lahka.

Že leta 2008 je vodstvo Renaulta razmišljalo o ideji, da bi distribucijo nadomestnih delov za Slovenijo opravljali iz Italije, do česar pa na koncu ni prišlo. Namesto tega je leta 2013 sledila izgradnja prvega dela skladišča, sedaj pa še širitev in tako so obstoječe skladišče iz 4.000 kvadratnih metrov povečali na kar 9.000 'kvadratov'.

Novo oziroma prenovljeno skladišče nudi delo 30 zaposlenim, ko bo povsem operativno pa bo v vsakem trenutku na voljo 23.000 različnih nadomestnih delov. Hkrati bo neposredno povezano s centralnim skladiščem v Parizu, kjer bo na voljo 200.000 različnih nadomestnih delov, preko omenjenega pa bo mogoče dostopati tudi do vseh preostalih skladišč v Evropi. Ob tem po besedah vodje skladišča, Andreja Slaka zagotavljajo dobavo novih delov za vozila do starosti 20 let, hkrati pa dodaja, da bo mogoče dobiti tudi veliko večino delov za vozila starosti do 30 let ali celo starejše.

Za distribucijo večine nadomestnih delov bo v imenu Renaulta skrbela Pošta Slovenije, hkrati pa so pri Renaultu poskrbeli tudi za svoj vozni park, s pomočjo katerega bodo skrbeli za nekatere dodatne dostave

Bogata zaloga nadomestnih delov pomeni, da bodo stranke – večinoma gre za pooblaščene servise – želene nadomestne dele dobile v roku dveh oziroma treh dni po naročilu, v primeru, da bo izbran del potrebno prepeljati iz Francije pa bo čakalna doba znašala med pet in šest dni.

Čeprav najmanjše, pa je prenovljeno novomeško skladišče hkrati tudi najbolj tehnološko dovršeno. Gre namreč za prvo digitalizirano – ne pa tudi avtomatizirano(!) - skladišče v mreži, kar pomeni, da bo sprejemanje nove zaloge v skladišče in odprema do servisov potekala še hitreje in bolj natančno. Digitalizacija hkrati pomeni, da bodo servisi v vsakem trenutku imeli na voljo podatek o razpoložljivosti nadomestnih delov, kar bo še posebej priročno v primeru, da bodo serviserji vozilo, namenjeno za popravilo prevzeli na domu stranke. To je namreč ena izmed najnovejših storitev, ki jih francosko podjetje vzpostavlja v Sloveniji.

Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem