Slovenski avto leta - končno znani finalisti. In to so ...

Dobili smo pet finalistov za izbor Slovenski avto leta 2022. In tokrat je zelo očitna pogonska usmerjenost – elektrifikacija torej že igra pomembno vlogo

Slovenski avto leta - končno znani finalisti. In to so ... (foto: Slovenski avto leta) Slovenski avto leta
2. 12. 2021

Zdaj je torej jasno, prvi del glasovanja je končan – bralci, gledalci in poslušalci vseh medijev, ki sooblikujemo izbor vsa ta leta, ste nam s svojimi glasovi – letos jih je na naše naslove prispelo skoraj 23.000, tudi tokrat pomagali izbrati pet finalistov. In to med 15 modeli, ki so letos prišli na naš trg. Med finalisti pa praktično ni modela, ki ne bi imel ali baterijsko električnega pogona ali pa vsaj elektrificirane (ali celo povsem električne) različice.

Med temi petimi, se bomo torej odločali člani redakcij, ki sodelujemo v izboru: Toyota Yaris Cross, Škoda Enyaq, Opel Mokka, Volkswagen ID.4 in Renault Megane Conquest - v tem vrstnem redu. Natančne podatke o tem, koliko točk bo vsak od omenjenih odnesel v finale in koliko točk je zbral, pa najdete v posebni razpredelnici. Poleg omenjenih pa so točke v prvem delu glasovanja prejeli le še trije – Mercedes-Benz C, Citroen C4 in Audi Q4 e-tron.

Avtomobili Seštevek točk Prenesene točke v finale
Toyota Yaris Cross* 32 6
Škoda Enyaq 32 4
Opel Mokka 25 3
Volkswagen ID.4 19 2
Renault Megane Conquest 10 1
Citroën C4 9 0
Audi Q4 e-tron 6 0
Mercedes-Benz razred C 6 0
* Ker je toyota yaris cross osvojila
več prvih mest pri posameznih
medijih, je uvrščena višje od škode
enyaq in v finale nese 6 točk
   

Jasen je torej trend – prvič imamo v finalu kar dva BEV avtomobila, ravno tako dva polna hibrida, Mokka je na primer model, ki ponuja največ različnih vrst pogona, v smislu za vsakogar nekaj. In če ste podrobno pogledali – vsi od petih modelov spadajo v karoserijski razred križancev ali SUV modelov. Kar pa je itak trend, ki mu sledimo že vrsto let.

Zdaj so na vrsti redakcije

Predstavniki devetih redakcij, ki sodelujejo v izboru, med njimi seda tudi Avto magazin, bodo zdaj opravili še zadnje testiranje vseh finalistov, potem pa sledi še glasovanje med finalisti po redakcijah. V to glasovanje bo najboljša peterica po izboru bralcev, poslušalcev in gledalcev prinesla tudi točke iz prvega dela glasovanja in sicer po formuli 6-4-3-2-1. Po istem vzorcu potem podelijo glasove še redakcije, seštevek veh točk pa bo dal zmagovalca in končni vrstni red.

Rezultate pa bomo objavili na končni prireditvi, ki bo v začetku januarja 2022, tam pa bomo podelili tudi priznanje in pokale najboljšim (več o glasovanju in pravilih pa na: www.slovenskiavtoleta.si). In seveda bo vrhunec prireditve razglasitev slovenskega avtomobila leta 2022, ki bo na tronu nasledil Škodo Octavio.