Skromna številka slovenskih voznikov na otvoritvenih dirkah. Pokal Twingo rešuje čast te discipline.
Slovenski vozniki v krožnih hitrostnih dirkah so sezono začeli isti vikend kot kolegi v reliju. Tokrat so gostovali na Madžarskem, na slovitem Hungaroringu, ki gosti tudi dirko F1. Po pričakovanju je bilo daleč največ zanimanja za sodelovanje v pokalu Twingo, kjer se je v pokal, ki je zdaj že resnično mednaroden, organizira pa ga Miro Marinšek (Lema Racing), prijavilo 17 slovenskih voznikov, na listi prijavljenih pa je bilo kar 33 voznikov iz šestih držav.
Zato pa je bila bera voznikov v drugih razredih precej skromna, vsaj v primerjavi z zasedbo Hrvatov in Srbov, ki so ravno tako vozili svoje prvenstvo. Tudi v pokalu Clio, kjer je bilo še lani kar nekaj voznikov, je tokrat nastopil le še Miha Primožič, ki je potem s tretjim in četrtim mestom v dobro zasedenem pokalu dosegel tudi najbolj odmeven slovenski rezultat med vikendom. Sicer je v razredu turnih vozil nastopil še Sandi Jeram (Porsche Cayman GT4), v razredu turnih vozil preko 1,6 litra prostornine pa sta nastopila tudi oče in sin, Marko in Timon Pirman. V vztrajnostni dirki endurance sta nastopila še Predrag Šainovič in Sandi Jeram ter osvojila 12. in 15. mesto.
Seveda sta bili najbolj zanimivi in izenačeni dirki tisti v pokalu Twingo, saj se je za rezultat v izenačenih in skoraj serijskih dirkalnikih Renault Twingo borilo kar 33 voznikov. Na koncu je v obeh dirkah tesno, a zasluženo zmagal Matej Ivanuša, na drugem in tretjem mestu pa sta v prvi dirki končala Luka Grm in Miha Fabijan, v drugi pa Nik Štefančič in Mihailo Mladenović (Srbija).
»Rekel bi, da je vikend na Hungaroringu kar dobro organiziran, čeprav imajo Madžari nek svoj sistem, ki se ga pač moraš navaditi, potem vse nekako deluje,« je po koncu povedal Drago Božič, predsednik komisije za krožne hitrostne dirke pri zvezi AŠ2005. »Pokal Twingo se je res izkazal za dobro kalilnico talentov, saj sta iz njega že izšla na primer mladi Mark Škulj in Boštjan Avbelj, ki sta se že dokazala v reliju. Iz tega pokala pa je izšel tudi češki voznik Petr Semrad, ki je letos že uspešno vozil v TCR prvenstvu in zasedel celo drugo mesto,« pravi Božič, ki dodaja še, da bi v prihodnosti verjetno potrebovali še kakšen pokal z malo močnejšimi dirkalniki, pa tudi takšnega s cenovno dostopnimi dirkalniki, v katerega bi lahko presedlali tisti, ki na nek način prerastejo Twinga.