24 ur Le Mansa: Toyota pričakovano do nove zmage

16. 6. 2019 | Jure Šujica
Deli

Medtem, ko je Toyota slavila v razredu LMP1 in posledično v skupnem seštevku, pa so v svojih razredih slavili še dirkalniki znamk Alpine, Ford in pa Ferrari.

V Le Mansu se je danes zaključila najslavnejša 24-urna avtomobilska dirka na svetu, dirka za 24 ur Le Mansa. Dirka, ki s prekinitvami poteka že vse od leta 1923 je zadnja leta v najvišji kategoriji (tako kot celotna serija WEC) LMP1 po odhodu Porscheja in drugih moštev nekoliko manj zanimiva, vseeno, pa je letošnja dirka postregla s številnimi zanimivimi dvoboji v nižjih kategorijah.

Po pričakovanjih je tako v razredu LMP1, kjer je od lanskega leta prisotno zgolj eno tovarniško moštvo z veliko prednostjo slavila Toyota. Izmed osmih dirkalnikov, kolikor jih je nastopilo v omenjeni kategoriji je prvo mesto zasedla ekipa v postavi Sebastien Buemi, Fernando Alonso in pa Kazuki Nakajima, pri čemer pa je dolgo časa kazalo, da bo morala trojica zmago prepustiti moštvenim kolegom, Miku Conwayu, Kamuiju Kobayashiju in pa Joseju Marii Lopezu. Omenjena ekipa je namreč vodila večji del dirke, nato pa le uro pred koncem utrpela predrtje zadnje desne pnevmatike, zaradi česar je moral Lopez dirkalnik zapeljati na še en nenačrtovan postanek, kar je ekipo dirkalnika številka sedem stalo končne zmage. Mimogrede, na tretje mesto se je s kar šestimi krogi zaostanka uvrstil dirkalnik SMP Racing številka 11 v postavi Ptrov, Aleshin in Vandoorne.

Tako kot Toyota v svojem razredu pa je zmago iz lanskega leta v razredu LMP2 uspelo zadržati tudi moštvo Signatech Alpine Matmut. A boj za zmago je bil vendarle precej oster, bili pa so ga z ekipo Jackie Chan DC Racing. Razlika med obema ekipama je sicer na koncu vendarle znašala en krog, Ekipa Signatech Alpine Matmut pa je v skupnem seštevku osvojila šesto mesto. V tem razredu je sicer nastopilo 20 dirkalnikov.

Najbolj izenačeni dvoboji pa so se tako odvijali v razredih LM GTE Pro in LM GTE Am. V prvem izmed dveh razredov je slavil dirkalnik Ferrarijev dirkalnik ekipe AF Corse z (le) slabimi 50 sekundami prednosti pred tovarniškima dirkalnikoma znamke Porshe, ki sta sicer slavila lansko leto. Sicer pa je Porsche oziroma ekipa Team Project 1 osvojila drugo mesto tudi v razredu LM GTE AM, kjer je s slabimi 45 sekundami prednosti slavilo moštvo Keating Motorsports z dirkalnikom Ford GT. Tretje mesto je osvojila ekipa JMW Motorsport z dirkalnikom Ferrari 488.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja