Can-Am tud na letošnjem Dakarju ne prepušča naključju prav ničesar

V kategoriji SSV je njihovih kar dobra polovica dirkalnikov.

Can-Am tud na letošnjem Dakarju ne prepušča naključju prav ničesar (foto: can-am) can-am
11. 1. 2021

Na dirki za reli Dakar vsako leto največjo pozornost poberejo tekmovalci z motocikli in avtomobili, nekaj manj pa tudi s tovornjaki. A razredov, ki nastopajo na sloviti dirki je še precej več, leto, ko so se karavani pridružili še klasični dirkalniki kar osem, med njimi tudi tudi dirkalniki razreda SSV oziroma razreda lahkoh štirikolesnkov. Prav omenjeni razred pa je tisti, v katerem je najmočneje prisotno podjetje Can-Am.

Kanadsko podjetje v omenjenem razredu dominira že zadnja tri leta, četrto zaporedno zmago pa lovijo v letošnjem letu. In to ne le z enim, pač pa več kot 30 izmed skupno 58 SSV dirkalnikov. Amaterski in profesionalni dirkači so se na dirko podali z dirkalniki Can-Am Maverick. Ob tem pri Can-Amu poudarjajo, da gre pri vseh dirkalnikih v osnovi za povsem enake dirkalnike, kot jih ponujajo kupcem, ki si jih omislijo za lastno zabavo.

Da imajo tudi letos najboljše možnosti za zmago pa nakazujejo tudi rezultati zadnjih dirk. Phil Blurton je tako recimo osvojil dirko Best in the Desert Championship, Corry Weller je zmagal v na dirki Lucas Oil Off Road Racing Series, nenazadnje pa je pomenljiv tudi podatek, da sta lansko leto Casey Currie in sovoznik Sean Berriman sta postala prva Američana, ki sta rally Dakar dobila na štirih kolesih.

»2020 je bilo neverjetno leto za dirke Can-Am Off-Road,« je rekel Bernard Guy, višji podpredsednik globalne strategije izdelkov pri BRP. »Rezultati govorijo sami zase. Podobno kot proizvajalci avtomobilov, ki sodelujejo z F1 ali NASCAR, so dirke ključni znak za naše izdelke. Dinamiko in zmogljivost vozila opazujemo in preizkušamo v najtežjih pogojih, nato pa vzamemo isto zmagovalno formulo in jo uporabimo v celotni zasedbi, ne glede na to, ali se uporablja na progi, v službi ali s prijatelji in družino.«