Alfa Romeo se v sodelovanju z ekipo Sauber vrača v F1

Ekipi sta podpisali pogodbo o dolgoletnem sodelovanju, s to potezo se Alfa Romeo v serijo Formula 1 vrača po več kot 30-letnem premoru.

Alfa Romeo se v sodelovanju z ekipo Sauber vrača v F1 (foto: Sauber) Sauber
29. 11. 2017

Ugibanj je konec, govorice so se izkazale za resnične. Alfa Romeo, znamka, ki je v svojih zlatih časih pred pol stoletja in več uspešno nastopala na različnih avtomobilskih dirkah in na njih osvojila nešteto lovorik, bo prvič po letu 1988 spet prisotna pod v svetu Formule 1. Danes je namreč prišlo tudi do uradnega podpisa pogodbe o sodelovanju s švicarskim moštvom Sauber F1.

Partnerstvo med obema znamkama pa bo več kot le sponzorsko, načrtovano je namreč sodelovanje na področju marketinga in skupnega razvoja novih tehnologij ter seveda izmenjava najrazličnejših znanj. Bistvenega pomena pa bodo za ekipo Sauber (ta se bo po novem uradno imenovala Alfa Romeo Sauber F1) novi motorji. Ti bodo sicer nosili značko Alfa Romeo, dejansko pa bo šlo za pogonski sklop, narejen pri Ferrariju in bodo enaki tistim, ki jih bo Ferrari naslednje leto uporabljal tudi v svojih dirkalnikih.

Ekipa, ki je osvojila prvi naslov svetovnega prvaka

Sergio Marchionne, prvi mož korporacije Fiat Chrysler Automobiles je ob vrnitvi v svet Formule 1 dejal, da se že močno veseli povratka v najbolj elitni razred avtomobilskega dirkanja. Hkrati je tudi izrazil zadovoljstvo nad dejstvom, da bodo Alfini tehniki, ki so svoje znanje dokazali pri razvoju najnovejših dveh modelov, Giulie in Stelvia, le-to še nadgradili v svetu Formule 1. Ponos nad tem, da je Alfa Romeo za povratek v F1 izbrala ravno švicarsko ekipo, je izrazil tudi Pascal Picci, predsednik Sauberja, ki dodaja, da bo s sodelovanjem ekipa še hitreje in lažje razvijala nove tehnologije.

Kot rečeno ima Alfa Romeo v svetu Formule 1 dolgo zgodovino, saj je v seriji sodelovala vse od njenega nastanka maja leta 1950, že prvi dve leti pa sta njena dirkača Nino Farina in Juan Emanuel Fangio osvojila dva zaporedna naslova svetovnega prvaka. Manj uspešno je bila kot ekipa ali dobavitelj motorjev nato v seriji prisotna vse do leta 1987. Leta 1988 je sicer z motorji opremljala še ekipo Osella, a se njeno ime zaradi slabega ugleda ni več nikjer pojavljalo, omeneni pogonski sklopi pa so bili preprosto poimenovani Osella V8.

Jure Šujica
Foto: Sauber F1, Alfa Romeo