Iz karavane odhajajo v prihodnji sezoni, s tem pa sta bili v negotovost postavljeni dve moštvi, Red Bull in AlphaTauri.
Iz formule 1 se poslavlja še eno legendarno ime in sicer Honda. Japonski avtomobilski proizvajalec, ki v letošnji sezoni nastopa v vlogi dobavitelja motorjev za ekipi Red Bull in AlphaTauri. Takšna bo situacija tudi v prihodnjem letu, nato pa se pri obeh ekipah obetajo spremembe. Vodstvo japonske avtomobilske znamke je namreč konec minulega tedna objavilo uradno informacijo, da se s prihodnjo sezono poslavlja iz sveta formule 1.
Razlog za odhod iz serije pa se pravzaprav ne skriva v sami seriji, temveč, kot so pojasnili v ekipi, v transformaciji, skozi katero gre avtomobilska industrija v zadnjem obdobju. Ob tem dodajajo, da so v obdobju zadnje vrnitve po slabem začetku z McLarnom leta 2015 dosegli zadani cilj in uspeli osvojiti tudi nekaj zmag – zadnjo na nedavni Veliki Nagradi Italije v Monzi, katero je z ekipo AlphaTauri osvojil Pierre Gasly.
Japonski avtomobilski znamki se je za sodelovanje zahvalil tudi Franz Tost, ki sicer obžaluje odločitev Honde, ob tem pa je dodal, da so Hondini pogonski agregati prav v času skupnega sodelovanja postali eni izmed najboljših v karavani. Rezultat, ki je spoštovanja vreden tudi zaradi tega, ker so ga uspeli doseči v relativno kratkem času.
Drug pogonski sklop vendarle zagotovljen
Ne glede na to, da se Honda poslavlja iz karavane, pa bodo do konca prihodnje sezone nudili vso podporo obema ekipama. Kaj bo z njima po letu 2021 pa še ni znano. Glede na to, da sta obe moštvi že podpisali novo pogodbo Concorde, sta se s tem zavezali, da bosta v seriji pristali prisotni vsaj do leta 2025, posledično pa ni strahu, da bi ostali brez dobavitelja motorjev. Pogodba namreč vsebuje člen, ki od proizvajalca z najmanjšim številom pogonskih sklopov v karavani zahteva, da postane dobavitelj ekipi, ki ostane brez svojega dobavitelja. V trenutni situaciji, med podjetji Ferrari, Mercedes-Benz in Renault je to slednji.
Honda sicer velja za eno izmed podjetij z najbogatejšo tradicijo v formuli 1. Bodisi kot ekipa ali pa zgolj kot proizvajalec motorjev je japonska znamka v seriji z več presledki prisotna že vse od leta 1964, najbolj plodno pa je bilo zagotovo obdobje med letoma 1983 in 1992, ko je Honda v različnih sezonah opremljala moštva Spirit, Lotus, Williams, McLaren in pa Tyrell. Ob tem so vsa moštva, ki so v letih 1986-1991 osvojila konstruktorske naslove uporabljala njihove motorje. V zadnjem obdobju so moštva s Hondinimi motorji osvojila pet zmag.