WRC, reli Monte CarloNeuvillov (težko zaslužen) prvenec

Belgijec je zadnji dan relija Monte Carlo pokazal, da je resen pretendent za naslov. Toda letos bo boj zelo izenačen.

26. 1. 2020

Že četrtkov nočni prolog je pokazal, kar smo napovedovali – vrh bo letos krojila četverica in prvak bo tisti, ki bo naredil manj napak. Prvi, ki se je izločil, je bil kar aktualni prvak, ki je v petek zjutraj pri kakšnih 180 km/h zletel s ceste na črnem ledu in dodobra raztreščil Hyundaia. Kljub grozljivim posnetkom sta Tanak in sovoznik Jarveoja sama zlezla iz razbitin. Dokaz več, kako trdno so grajeni dirkalniki zadnje generacije. In potrditev dejstva, da na Monteju nič ni tako, kot se zdi na prvi pogled.

Potem so svoje svetle trenutke prikazali drugi. Zablestel je Evans, ki je s sovoznikom Martinom dokazal, da je zrel za vrhunsko ekipo in petek skorajda končal kot vodilni. Toda tako Ogier s sovoznikom Ingrassio kot Neuville s sovoznikom Gilsoulom sta bila vedno povsem blizu, razlike je vselej le nekaj sekund. V soboto je bil spet v formi Ogier, vendar je po nekaj menjavah vodstva Valežan končal kot vodilni.

Toda v nedeljo je najbolj odločno napadel Neuville, ki je za nameček izbral najboljšo 'obutev' za zadnjo pentljo štirih preizkušenj, med njimi tudi tisto prek legendarnega prelaza Col de Turini, in suvereno odbil vse napade Ogierja in Evansa. Slednji je moral na koncu priznati tudi premoč izkušenejšega Francoza v ekipi, toda dejstvo, da so bili prvi trije po 16. preizkušnjah in kakšnih 300 kilometrih le dobrih 14 sekund narazen, pove vse o intenzivnosti prvenstva (na zadnji HP je bila med Neuvillom in Ogierjem recimo le 0,01 s razlike!!).

V ozadju je bil večkrat blizu vrha tudi legendarni dvojec Loeb/Elena, ki je večino časa preživel na četrtem mestu, toda v nedeljo je devetkratni prvak le napravil preveč napak in skoraj zletel s ceste, da sta ga prehitela tako novinec pri M-Sportu Fordu Lappi kot najmlajši v tovarniških ekipah Kalle Rovanpera, ki je s petim mestom na reliju tolikerih različnih obrazov lahko več kot zadovoljen.

Novo kategorijo WRC2 je sicer dobil Mads Ostberg v Citroenu, toda zmaga v kategoriji tovarniško podprtih R5 dirkalnikov je bila bolj grenka, saj je neuradno razvrstitev 'druge lige', torej dirkalnikov R5 dobil Eric Camilli v zasebnem Citroenu R5 (zdaj je to sicer razred RC2), potem ko je Ostberg že drugi dan prebil pnevmatiko in izgubil dve minuti.

Rezultati:

1. Neuville/Gilsoul Hyundai i20 WRC 3;10:5,6

2. Ogier/Ingrassia Toyota Yaris WRC +0:12,6

3. Evans/Martin Toyota Yaris WRC +0:14,3

4. Lappi/Ferm Ford Fiesta WRC +3:09,0

5. Rovanperä/Halttunen Toyota Yaris WRC +4:17,2

6. Loeb/Elena Hyundai i20 WRC +5:04,7

9. Camilli/Buresi Citroën C3 R5 +13:42,2

10. Östberg/Eriksen Citroën C3 R5 +14:21,8. 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri