Peugeot v Maroko z (obteženim) dakarskim dirkalnikom, vrača se Carlos Sainz

Oktobrski reli po Maroku za Peugeot predstavlja zadnji test pred nastopom na reliju Dakar, kjer je v lanskem letu slavil kar trojno zmago.

Peugeot v Maroko z (obteženim) dakarskim dirkalnikom, vrača se Carlos Sainz (foto: Peugeot) Peugeot
14. 9. 2017

Francoski proizvajalec avtomobilov je začel priprave na reli po Maroku, ki bo letos od četrtega do desetega oktobra potekal na relaciji med mestoma Fes in Erfoud. Hkrati gre pri tem reliju za prvo vztrajnostno dirko po junijskem 'Reliju po svileni poti', kjer je bil Peugeotov voznik Sebastian Loeb na dobri poti proti zmagi, a je na deveti preizkušnji s svojim dirkalnikom Peugeot 3008 DKR Maxi zapeljal v obcestni jarek, pri čemer si je poškodoval zapestje, zaradi česar je bil prisiljen odstopiti.

Letos se v Peugeotovo ekipo vrača legendarni španski dirkač Carlos Sainz, kateremu bo družbo kot navigator delal Lucas Cruz. Sainz bo na dirki še dodatno motiviran, saj je na tem reliju nastopil že lani in osvojil drugo mesto. »Lansko leto smo bili blizu, a smo si nabrali zaostanek zaradi napake pri navigaciji. Letos moramo biti bolj pazljivi«. Sainz se sicer že veseli ponovnega nastopa s 3008 DKR, za katerega pravi, da je eden najboljših dirkalnikov za vztrajnostne dirke po brezpotjih, ki jih je kadarkoli vozil.

Dobra uvrstitev tudi kot popotnica Peugeotu za širitev na nove trge

Vseeno pa je bil Peugeot prisiljen v določene spremembe v primerjavi z relijem po Kitajski. Tam je namreč nastopil z dirkalnikom 3008 DKR Maxi, s katerim je bil Loeb do odstopa na dobri poti do zmage, vendar pa je ta avtomobil za reli po Maroku enostavno preširok. Na dirki bodo zato nastopili z enakim dirkalnikom, kot na letošnji dirki po Dakarju, katerega pa bodo morali nekoliko prirediti. Po trojni zmagi na omenjeni dirki so se namreč spremenila pravila o teži dirkalnikov, zaradi česar bo moral Peugeot svoja dirkalnika obtežiti za 50 kilogramov, pri čemer pa bodo dirkalniki konkurence lahko tudi do 100 kilogramov lažji.

Peugeot 3008 DKR

Maroški vztrajnostni reli je sicer za Peugeot pomemben tudi iz poslovnega vidika. Termin dirke namreč sovpada z datumom, ko nameravajo Francozi predstaviti popolnoma nov model pick-upa. Hkrati Afrika in Bližnji vzhod za Peugeot predstavljata tudi nova trga, na katera bo usmeril svojo širitev v prihodnosti. Temu bo sledila tudi postavitev nove tovarne v maroškem mestu Kentira, kjer bodo proizvodnjo zagnali leta 2019.

Jure Šujica
foto: Peugeot

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri