Prihodnost serije DTM pod vprašajem!

28. 4. 2020 | Jure Šujica
Deli

Izstop naj bi napovedal predzadnji od dveh avtomobilskih proizvajalcev, ki še sodelujeta v seriji, Audi.

Serija DTM se zadnja leta spopada z vse manjšim zanimanjem, predvsem na strani proizvajalcev. Nekdaj eno izmed najbolj prepoznavnih tekmovanj na področju dirk s turnimi avtomobili namreč po odhodu Opla, Aston Martina in Mercedesa že nekaj let gosti le še dirkalnike znamk BMW in Audi. In, kot vse kaže, bodo Bavarci že prihodnje leto ostali sami na štartni listi. Dokončen umik iz serije je po poročanju nemškega Auto Bilda namreč po letošnji sezoni napovedal Audi.

Avtomobilski proizvajalec iz Ingolstadta, ki bo letos dirkalnike nudil devetim od skupno 16 dirkačem, je sicer med letoma 1990 in 1992 ter po letu 2000 po zaslugi različnih ekip osvojil skupno kar 23 naslovov, razlogov za odhod iz serije pa je več. Kot glavni razlog pri Audiju tako navajajo večjo pozornost, ki jo bodo namenili seriji Formula E, svoje pa je zdaj naredila še negotova ekonomska situacija, ki se nam bliža po zaslugi koronavirusa.

Neuspešen tudi drugi poskus

»Danes je težak dan za avtomobilski šport v Evropi in Nemčiji. Obžalujem Audijevo odločitev, da zapusti serijo DTM z letom 2021. Seveda je njihovo potezo treba spoštovati kljub relativno kratkemu času, ki so ga namenili nam, BMW-ju in vsem udeleženim partnerjem. Še posebno v času koronavirusa bi si namreč želeli, da bila njihova odločitev sprejeta v dobro celotne družbe,« je v ponedeljek za nemški Auto Bild dejal nezadovoljni šef tekmovanja, Gerhard Berger.

Kakšna bo torej usoda tekmovanja, torej še ni znano, Berger pa razkriva, da bo sezona 2021 odvisna od dogovora med BMW-jem in ostalimi partnerji, vseeno pa se zdi, da je prihodnost serije pod velikim vprašajempre. V podobnem položaju so se organizatorji prvotnega tekmovanja DTM namreč že znašli leta 1995, ko je v seriji ostal le še Mercedes-Benz, zaradi česar je bila sezona 1996 pozneje odpovedana, DTM pa se je v podobi, v kakršni serijo poznamo še danes, vrnil leta 2000.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja