Volilna skupščina Zveze za avtošport AŠ2005: Anderlič odhaja – Raspet prihaja

Rado Raspet, podjetnik in (občasni) dirkač je na volilni skupščini tesno premagal Toneta Anderliča, prvega predsednika zveze.

Volilna skupščina Zveze za avtošport AŠ2005: Anderlič odhaja – Raspet prihaja (foto: Katja Ješe) Katja Ješe
30. 6. 2020

Dobra volilna udeležba in nov predsednik zveze AŠ2005 sta glavna poudarka volilne skupščine, hkrati z novim predsednikom pa zelo verjetno tudi kar nekaj svežega vetra v zvezo, ki praznuje 20. obletnico obstoja.

Raspet je sicer občasni dirkač, ki sporadično nastopa v vseh disciplinah že od leta 2002, sicer pa je uspešen podjetnik, ki se s svojim podjetjem iz Cerknega ukvarja z gradbeništvom, peskokopom in betonarno. V svojem programu je Raspet izpostavil predvsem delo na področju marketinga in boljšo komunikacijo z mediji, rešitev situacije na dirkališču v Gaju…

»Moj cilj je predvsem ustvariti sodobnejšo in prepoznavno zvezo, ki bo hkrati bolj moderna in se bo sposobna odzivati na potrebe časa,« pravi Raspet, ki dodaja še, da se bo s področjem marketinga in odnosi z mediji sprva ukvarjal kar sam. »Zavedam se, da je medijska prepoznavnost ključna za boljše delo, prepoznavnost in seveda tudi za pridobivanje sponzorskega denarja, zato je to ključno področje. Povedano bolj enostavno – če si medijsko neprepoznaven, te preprosto ni!«

Na volilni skupščini včeraj v Ljubljani je imel sicer Anderlič le enega protikandidata, za mesto direktorja je bil le en kandidat (prvi direktor, Dagmar Šuster), ob tem je bilo še 22 kandidatov za upravni odbor zveze AŠ2005. Raspet pravi, da bo seveda sčasoma (in v dogovoru s Šusterjem) skušal najti mlajšega in hkrati izkušenega direktorja – a zatrjuje, da se bo Dagmar Šuster, ki je vendarle napolnil 76 let, umaknil, ko bo pravi trenutek.

»Okoli tega sva se z Dagmarjem pogovarjala in sam mi je zatrdil, da je tudi njegov cilj, umakniti se takoj, ko bo uredil še nekaj tekočih in zadev in bo pred vrati pravi kandidat,« poudari novi predsednik.

Raspet sicer prevzema vodenje AŠ2005 v zapletenih časih, ko se sezona zaradi koronavirusa ni še niti začela (11. julija bo sicer v Velenju prvi reli), ko mediji počasi a vztrajno obračajo hrbet avtomobilskemu športu, denarna sredstva usihajo (tudi zaradi težav v gospodarstvu), projekt edinega dirkališča /vadbišča Gaj pa pravzaprav ni še niti povsem zaživel, ko je moral že zapreti vrata, nejgova prihodnost pa je precej negotova.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri