Stare ljubezni tudi v avtomobilizmu ne zarjavijo, znano italijansko oblikovalsko ime (spet) pri Hyundaiu

Hyundai in Giugiaro iščeta pot nazaj k skupnim koreninam, ki jih simbolizira študija Hyundaia Pony Coupé izpred skoraj pol stoletja.

Stare ljubezni tudi v avtomobilizmu ne zarjavijo, znano italijansko oblikovalsko ime (spet) pri Hyundaiu (foto: hyundai) hyundai
24. 11. 2022

Podjetje GFG Style, ki ga vodita karizmatični oblikovalski guru Giorgetto Giugiaro in njegov sin Fabrizio, bo popolnoma obnovilo izgubljeno študijo Ponyja iz leta 1974, ki ga je Giugiaro takrat narisal v sodobnem slogu in je bil nekakšen simbol preboja neodvisne korejske avtomobilske industrije.

Že po nekaj letih je Pony postal izvozna uspešnica in z njim se je začel Hyundaiev zmagoslavni pohod na svetovne trge. Za Giugiara, čigar nekdanje podjetje Ital Design je od leta 2010  del skupine VW, je bilo to pomembno zgodnje naročilo. V nenavadno kratkem času je njegovemu oblikovalskemu biroju in skupini Hyundai uspelo pripraviti model za serijsko proizvodnjo. Posledično je Giugiaro zasnoval številne druge Hyundaieve modele, vključno z Excelom in Stellarjem, ki sta bila začetni signal za vstop v višji tržni segment in s tem tudi zgodnja predhodnika modelov Hyundaieve prestižne znamke Genesis.

Pony Coupé, ki je slogovno temeljil na Giugiarovih  prototipih, ni bil pripravljen za serijsko proizvodnjo. Zdaj bodo Italijani v imenu Hyundaia popolnoma obnovili študijski model, za katerim se je že pred časom izgubila sled. Ustrezna šasija je že v Italiji, avtomobil pa naj ne bi le v celoti ustrezal zgodovinskemu modelu, ampak bo tudi razvoj potekal po takratnih procesih.

Estetika, ki jo je navdihnil Giugiaro, je že zdavnaj našla pot nazaj v Hyundaiev oblikovalski slog, saj trenutni Ioniq 5 temelji neposredno na Ponyju, Concept N Vision 74 iz letošnjega poletja pa slogovno izhaja iz študije Pony Coupé iz leta 1974. Ta prototip je navdušil družbena omrežja, rekonstrukcija Ponyja Coupéja pa naj bi bila le začetek novega sodelovanja. Giugiaro bi lahko utiral pot prihodnjim projektom in v tem kontekstu pri Hyundaiu omenjajo tudi druga prevozna sredstva južnokorejskega koncerna, na primer hitre vlake.