Stari Defender se znova vrača v prodajo

1. 7. 2020 | Jure Šujica
Deli

Za proizvodnjo in prodajo  bo nared v prihodnjem letu.

Ko je pred časom Land Rover predstavil novo generacijo svojega najbolj prepoznavnega modela, Defenderja, so mu številni očitali, da se je pomehkužil in da ni več pravi terenec, kakršen je nekoč bil. Ali je to res bo pokazal čas, zagotovo pa ne bo prepričal vseh, ki prisegajo na klasiko.

Tudi ti pa bodo s prihodnjim letom prišli na svoj račun, za kar gre zahvala podjetju Ineos, ki ga sicer poznamo iz področja kemične industrije, in pa njegovemu predsedniku ter ustanovitelju, Jimu Ratcliffu. Kot pravi avtomobilski navdušenec se je namreč leta 2017 odločil izdelati pravo, brezkompromisno terensko vozilo – nekaj, čemur naj bi se po njegovem mnenju številni proizvajalci odpovedali.

Njegova vizija, poimenovana Grenadier naj bi po štirih letih razvoja in 1,8 milijona prevoženih testnih kilometrih luč sveta uzrl konec prihodnjega leta, zanimivo pa je, da se je odločil in novincu namenil precej znano obliko. V osnovi je namreč le ta povsem enaka, kot v zadnji generaciji že omenjenega Defenderja, kateri je iz proizvodnje zapeljal leta 2016.

Novinec bo ob prihodu na trg na voljo v dveh karoserijskih izvedenkah in sicer kot petvratna različica s trdo streho ali pa kot štirivratna izvedba z odprtim kesonom na zadnjem delu. Zanimiva bo medtem ponudba pogonskih strojev, ki bo zajemala bencinske in dizelske šestvaljnike nemške znamke BMW.

Načrti britanskega podjetja so brez dvoma smeli. Čeprav gre za njihov prvi avtomobil, bo letna proizvodnja vozil znašala kar okrog 25.000 vozil. In cena? Primerljiva s ceno sodobnega Defenderja. V veliki Britaniji naj bi namreč zanj zahtevali 40.000 funtov oziroma 44.000 evrov.

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"