Zdi se, kot da je novinec dobil le zajeten 'facelift', a je sledilo precej več. Preverite novosti in inovacije, ki jih je bil deležen.
Nasprotno, to je segment, ki mu je s kratkimi prekinitvami zvest že 75 let, tudi v obdobjih, ko jim ni šlo najbolje. Tudi v zadnjem, ki mu je konec napovedal (super)športnik MC-20, sedaj pa ga nadaljuje še zadnja generacija modela GranTurismo, ki je danes uzrla luč sveta.
A če boste iskali revolucionarne novosti, jih na prvi pogled ne boste našli. GranTurismo namreč ostaja zvest predhodnikom zadnjih dveh desetletij, silhueta ostaja skoraj povsem enaka. Ob tem jo zaznamujejo dolg motorni pokrov in kratka kabina s poševno streho ter kabina, ki je postavljena, kot poudarjajo pri Maseratiju, 'med štiri blatnike'. Vsekakor pa avtomobil po njihovem mnenju ohranja popolno ravnotežje med lepoto in uporabnostjo.
Preberite še: To so najtežje pričakovani novi avtomobili na svetu (zmagovalca boste le stežka ugotovili)
Čeprav avtomobil na prvi pogled zelo spominja na predhodnika, prinaša kar nekaj novosti, ki na prvi pogled očem niso vidne. Samonosna karoserija je namreč izdelana iz mešanice aluminija, magnezija in visokozmogljivega jekla, zaradi tega pa so morali uvesti povsem nov način proizvodnje. A takšna kombinacija materialov ima svoje prednosti, med drugim tudi v nižji masi vozila v kombinaciji z boljšo vodljivostjo.
Za pogon vozila bo skrbel Maseratijev ponos zadnjih let, trilitrski šestvaljnik Notino. Gre namreč za enak motor kot v omenjenem MC-20, na voljo pa bo v dveh izvedbah, in sicer s 490 ter 550 'konji' oziroma 360 in 379 kilovati. Močnejša od obeh izvedb bo nosila ime Trofeo. No, najmočnejša pa bo električna izvedba Folgore. Ta bo namreč ponujala kar 560 kilovatov ali 760 'konjev' moči. Dopolnjeval jo bo še 92,5 kilovatne ure velik baterijski sklop, zato elektrike ne bo zmanjkalo kar tako.
GranTurismo se torej po treh letih odsotnosti vrača na trg. A ne bo primeren za vsakogar. Pri Maseratiju bodo namreč za vsakega zahtevali najmanj 200.000 evrov, kar je kar okrog 50.000 evrov več kot za predhodnika. To pa je že znesek, ki ga kupci odštejejo tudi za recimo vozila znamk Porsche, Aston Martin in celo Ferrari. Ali ga bodo v Modeni uspeli upravičiti, je seveda drugo vprašanje. Odgovor bomo dobili prihodnje leto, ko bo športnik dejansko zapeljal na trg.