Prve številke prodaje so res bolj optimistične - statistika prodaje novih avtomobilov na slovenskem trgu v prvih dveh mesecih namreč kaže 6,6-odstotno okrepitev v primerjavi z minulim letom. In spet - vsi se zagotovo ne smejijo ...
Sekcija za osebna motorna vozila pri Trgovinski zbornici Slovenije je z zamudo (menda zaradi dodatnih zahtev informacijske pooblaščenke glede varstva osebnih podatkov) objavila statistiko prvič registriranih novih osebnih avtomobilov in lahkih gospodarskih vozil na slovenskem trgu za januar in februar. Podatki izkazujejo, da se je trg osebnih avtomobilov v prvem dvomesečju v primerjavi z lanskim okrepil za 6,6, pri lahkih gospodarskih vozilih pa odstotek povečanja prodaj znaša celo 13,2 odstotka.
Polovica prve deseterice v minusu
V januarju in februarju je bilo skupaj prvič registriranih 8.721, v lanskem prvem dvomesečju pa 8.179 novih avtomobilov. Največ kupcev se je odločilo za modele znamke Volkswagen, ki ima udobno prednost pred Škodo na drugem in Renaultom na tretjem mestu.
Zanimivo je, da je kar polovica znamk v prvi deseterici v prodajnem minusu, med njimi pa izstopa prav Renault, ki je našel 338 kupcev manj kot v prvih dveh mesecih lanskega leta. Po drugi strani so lahko židane volje pri Toyoti, ki je na petem mestu s prirastkom dodatnih 142 avtomobilov v primerjavi z začetkom lanskega leta. Drugi fenomen je znamka Audi, ki je z dodatnimi 81 avtomobili na devetem mestu in je na rob deseterice zrinila Dacio, ki beleži minus 87 avtomobilov.
Pri najbolje prodajanih nekaj sprememb
Ne sicer na vrhu, ki ga še naprej suvereno zaseda najbolje prodajani model lanskega leta Škoda Octavia, pač pa na drugem mestu, kamor se je meteorsko povzpel prenovljeni Peugeot 2008, ki ga lani ni bilo niti v deseterici. Na tretjem mestu jima sledi Toyota Yaris Cross, v deseterici pa so se zvrstili še Dacia Duster, Citroen C3, Škods Kamiq, Renault Captur, Kia Sportage in Ford Kuga.
Hud boj pri lahkih gospodarskih vozilih
V prvih dveh mesecih je bilo prvič registriranih 1.381 dostavnikov, v enakem lanskem obdobju pa 1.220. Tržne razmere so najbolje izkoristili pri znamki Ford s 306 prodanimi vozili (lani 235), vendar mu za ovratnik krepko diha Renault s prodajo 302 dostavnikov (227). Volkswagen na tretjem mestu z 219 vozili (160) že nekoliko zaostaja. Najbolje prodajani dostavnik je Ford Transit Custom, na drugem je Renault Master, na tretjo stopničko pa je priplezal Volkswagen Caddy.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj