Stellantis v priljubljene avtomobile vrača bencinske in dizelske motorje!

31. 3. 2024 | Matjaž Korošak
Deli

Padec zanimanja za električni pogon je očitno v miselno-prodajni zasuk prisilil tudi odgovorne pri Stellantisu. Tam so se pred časom odločili, da bodo velikoprostorski modeli, bolj rečeno limuzinskih kombiji, na voljo le z elektirčnim pogonom. Ne za dolgo ...

In to je seveda pomenilo dvoje - ne le, da so se zaradi (poseldično) visokih cen od njih obrnile družine, kjer so tovrstni modeli veljali za idealne, pač pa tudi prostočasovni kupci, ki jih je bolj pestil omejen doseg (do 320 km, baterija s 50 kWh). Zdaj, ko so navdušenci očitno kupili vse, so ostali samo še 'običajni kupci. Ki želijo uporaben, praktičen avto za korektno ceno. In jih stres z iskanjem polnilnic preprosto ne zanima ...

Peugeot eRifter

Peugeot eRifter

Peugeot

Zdaj sledi obrat

Pri Stellantisu so se zdaj odločili, da ukrepajo. Sprva pri bratrancih Peugeot in Citroen, pozneje še pri drugih članih družine (Opel, Fiat) bi naj bili na voljo z znanimi bencinskimi in celo dizelskimi motorji. Ker je bilo seveda mogoče tudi doslej kupiti tako Citronovega Berlinga kot Peugeotovega Rifterja tudi v N1 homologaciji (lahko tovorno vozilo), vsi ti pogoni niso povsem izginili iz ponudbe, toda elementi za homologacijo N1 pač nekoliko omejujejo vsakdanjo uporabnost (vgrajena mreža med potniškim in tovornim prostorom, blindirana zadnja okna, ...).

Citroen e-Berlingo

Citroen e-Berlingo

Citroen

In pri nas?? Citroen potrdil prihod, Peugeot ravno tako

Pri Citroenu Slovenija so že potrdili, da je določeno, resda omejeno število vozil Berlingo že na voljo, pri Peugeotu ravno tako. Vsekakor pa je ponudba motorjev enaka kot za N1 modele - torej vstopni 1.2 litrski bencinski motor s 81 kW (110 KM) in dva dizelska (1.5 l) s 75 in 96 kW (100 in 130 KM). Cene so precej podobne - vstopni model z bonusom ob financiranju velja 22.600 evrov - vstopni e-Berlingo pa 34.900 (od tega lahko odštejete še subvencijo 6.500 evrov, torej 28.400). Rifter je nekaj dražji, saj velja vstopni model z 1,2 motorjem 24.800 evrov (e-Rifter pa 37.600 evrov).

Kdaj bo na voljo večji Citroen Spacetourer oziroma Puegot Traveller (če sploh) pa še ni jasno.

Preberite še

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel