Tiste, ki se pritožujejo nad skromnejšim dosegom, kot so ga pričakovali, skušajo odvrniti od obiska servisnega centra.
Razvpiti proizvajalec električnih avtomobilov iz Austina v Teksasu naj bi domnevno ustanovil posebno ekipo, ki bi lastnike avtomobilov Tesla odvračala od reklamacij in obiskov servisov, saj so ti dobesedno zatrpani z avtomobili nezadovoljnih uporabnikov, ki so pričakovali doseg, kakršnega oglašujejo pri Tesli in kakršen se jim je ne nazadnje prikazoval na merilnikih na armaturni plošči.
V ta namen so lani pri Tesli ustanovili posebno tajno skupino, ki ima nalogo odpovedati čim več servisnih terminov, povezanih s krajšim dosegom. Nezadovoljnim lastnikom običajno pošljejo dve sporočili, v katerih piše, da je "diagnoza na daljavo pokazala, da je baterija avtomobila v redu« in "radi bi preklicali vaš obisk«.
Menedžerji so zaposlenim povedali, da so Tesli prihranili približno 1000 dolarjev za vsak odpovedan termin, cilj pa je bil tudi razbremenitev servisnih centrov, kjer so nekateri lastniki dolgo čakali na servisni termin.
Nekateri zaposleni v ekipi za odganjanje lastnikov s servisa so menda proslavili odpoved servisnih terminov tako, da so utišali svoje telefone in udarjali po kovinskem ksilofonu, kar je sprožilo aplavz sodelavcev, ki so včasih stali na mizah. Ekipa je pogosto zaključila na stotine primerov na teden, uslužbencem pa so sledili glede na njihovo povprečno število preusmerjenih terminov na dan.
Preberite še: Volvo se je uprl trendu SUV! Njihov naslednji bo ...
Morda vas bo zanimal tudi pogovor, ki ga vodi Borut Pahor
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj