Strah številnih nasprotnikov asistenčnih tehnologij se je uresničil na Kitajskem. K sreči brez žrtev

12. 12. 2022 | Jure Šujica
Deli

Voznik je bil v 'samovozečem' avtomobilu ujet kar tri ure.

Marsikateri voznik meni, da sodobni asistenčni sistemi, namenjeni večji varnosti v prometu, preveč posegajo v njegovo vožnjo, hkrati pa veliko tehnologije s seboj prinese tudi tveganje za nastanek tehničnih okvar. Te so lahko precej drage, po vrhu vsega pa ob odpovedi sistemi lahko namesto k varnosti pripomorejo k večji nevarnosti na cesti, kar je nedavno na lastni koži izkusil tudi neki kitajski voznik.

Preberite še: Nadražja in najmočnejša Škoda je (skoraj) ročno delo. In neuporabna, če nimate čelade na glavi ...

Možakar, znan kot 'gospod Luo', se je odpravil na pot, vključil tempomat pri hitrosti nekaj nad 100 kilometrov na uro in nadaljeval proti cilju. Težava je nastopila, ko je na pol poti želel zmanjšati hitrost. Tempomat je v trenutku postal neodziven, prav tako pa tudi zavore, zaradi česar je bil 'obsojen' na nadaljnjo vožnjo.

Po poročanju tujih medijev naj bi Luo za nekaj časa izgubil nadzor nad seboj, nato pa je poklical policijo, ki mu je hitro priskočila na pomoč in mu pomagala ustvariti prosto pot pred avtomobilom ter tako preprečiti prometno nesrečo. V tem času so poklicali proizvajalca vozila, kitajsko znamo Haval (Luo je vozil avtomobil Haval H6), ki pa ni našel ustrezne rešitve za nastali položaj.

Vožnja se je nato nadaljevala kar tri ure oziroma približno 500 kilometrov, preden je v avtomobilu naposled zmanjkalo goriva. Pri tem pa kot po čudežu ni prišlo do prometne nesreče. Avtomobil so odpeljali na izredni tehnični pregled, kjer bodo poskusili ugotoviti, zakaj je prišlo do odpovedi delovanja tempomata in zavor.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol