Štirikolesni pogon bo na drugi strani še vedno ostal saj je ključen za prenos moči na cesto.
Subaru je na letošnjem avtomobilskem salonu predstavil popolnoma nov avtomobil z imenom Viziv. Glede na to, da je Subaru svojo Imprezo sedaj preobrazil v klasično družinsko kombilimuzino, kjer ni več niti sledu o športni preteklosti tega modela je nekako pričakovati, da bo Viziv nekako prevzel njeno vlogo športne limuzine v modelni paleti znamke. Posledično naj bi v serijski podobi prevzel tudi ime WRX. A ljubitelji znamke nad načrti znamke verjetno ne bodo najbolj navdušeni.
Viziv naj bi v serijski podobi na ceste zapeljal v letu 2020, v nasprotju s konceptom in tradicijo znamke pa naj novi športnik ne bi bil opremljen z bokserskim motorjem. Informacija sicer še ni uradna, je pa na to možnost namignil vodja Subarujevega dizajna Mamoru Ishii med intervjujem za britanski portal Autocar. Po njegovem mnenju naj tovrsten motor ne bi več bil ključnega pomena, zato se bodo bolj usmerili v druge podrobnosti avtomobila.
Bistvena je dobra vozniška izkušnja, ne pa motor
»Tovrsten avtomobil goji visoka pričakovanja, tako med kupci naših vozil, kot v samem podjetju. Vemo, da se življenjski slog naših strank spreminja in temu se moramo prilagoditi. Vprašanje pa je, ali smo pri konceptu to naredili na pravi način. Vemo na primer, da prihaja tehnologija avtonomne vožnje in povezljivosti, kar je za veliko kupcev seveda dobro, toda ne za vse. Za nekatere je namreč užitek med vožnjo še vedno zelo pomemben in to je tisto, kar raziskujemo,« je ob tem dejal Ishii.
Ob tem Ishii dodaja, da so bili prvi odzivi na konceptni avtomobil sicer pozitivni. Le-ta je sicer bil opremljen z bokserskim motorjem in štirikolesnim pogonom, a v prihodnosti naj bil pomemben zgolj slednji. Sledilo naj bi namreč obdobje hibridnih in električnih pogonskih sklopov, zaradi česar imajo Subarujevi tehniki na tem področju proste roke, pogon na vsa štiri kolesa pa bo ostal ključen člen pri zagotavljanju moči.
Jure Šujica
Foto: Subaru