Bo pa najverjetneje ostal edini avtomobil v floti s to možnostjo.
Že nekaj časa je jasno, da se Subaru s svojo ponudbo usmerja predvsem na domači in ameriški avtomobilski trg, malo manj pa na evropskega. Tudi zato se je podjetje zelo hitro usmerilo v izdelavo vozil z avtomatskimi menjalniki, predvsem pri modelih, kakršen je veliki SUV Ascent, prvotno namenjen voznikom v Severni Ameriki.
Hkrati s preusmeritvijo k bolj uporabnim oziroma družinsko naravnanim vozilom pa se je na žalost mnogih, predvsem mlajših voznikov, izgubljal športni duh, po katerem so bili Subaruji še na prelomu tisočletja tako znani. Ne nazadnje ima znamka pod pasom številne zmage in naslove svetovnega prvaka v reliju, kar so s pridom uporabljali pri prodaji modela Impreza WRX STi, ki pa je do svoje upokojitve jeseni 2017 izgubil velik del karizme.
Ročni menjalnik ostaja, a kako dolgo?
Ameriški avtomobilski portal Drive pa je zdaj objavil novico, da Subaru kljub številnim prednostim avtomatskega brezstopenjskega menjalnika CVT v prihajajoči generaciji modela WRX namerava obdržati možnost ročnega menjalnika. Ta je po besedah Toma Dolla, predsednika severnoameriške veje Subaruja, trenutno na voljo le še pri najstarejšem modelu v paleti znamke, športnemu kupeju BRZ, katerega prihodnost pa je za zdaj še neznana.
»Ne, še vedno bomo ponujali možnost ročnega menjalnika v naših športnih avtomobilih, kot je WRX, ne pa tudi v Foresterju,« je na vprašanje, ali se ročni menjalnik v celoti umika iz ponudbe, odgovoril Doll. Projektni vodja za razvoj modela Forester Tomoyuki Nunome pa je ob tem dodal, da so neskončnostopenjski menjalniki CVT sicer najboljša izbira pri vseh modelih podjetja. Ročni menjalnik bo tako pri napovedanem WRX-u ostal v ponudbi, vendar pa so mu, kot kaže, vse bolj šteti dnevi.